Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Inny model noża dla wybranej klasy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 01.03.2011 14:47

Witam. Czy jest możliwośc dodania innego modelu noża dla komandosa? Jak tak proszę o pomoc.
Dzięki :rolleyes:
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 1337

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:310
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Bystrzyca Kłodzka
Offline

Napisano 01.03.2011 15:15

Plugin wymusza pobranie z serwera i zamienia zwykły model noża na model z wersji CS'a 1.5

Instrukcja:
Plik bloodyknife.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Edytujemy plugins.ini i dopisujemy na końcu: bloodyknife.amxx
Plik chucky_knife.mdl wrzucamy do cstrike/models
Plik chucky_knifewob.mdl wrzucamy do cstrike/modles
Restartujemy serwer lub zmieniamy mapę.




dokladnie link

Myslenie nie boli a do komadosa tylko musialbys rpzerobic

Nie pomagam na GG/PW ew. odpłatnie. (Pamiętaj że za 20zł nie otwieram nawet notatnika)

Spam o pomoc przy serwerze/pluginach/skryptach równoznaczne jest z automatycznym dodaniem Cię do listy osób ignorowanych.

 

Ps. DarkGL idę po Ciebie.


#3 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 01.03.2011 15:21

Daj sma, to kwestia 10 minut.
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.03.2011 17:49

Do CurWeapon dopisz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_nozakomandosa && weapon == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "sciezka_do_modelu_v.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "sciezka_do_modelu_p.mdl")
}

I do plugin_precache:

precache_model("sciezka_do_modelu_v.mdl");
precache_model("sciezka_do_modelu_p.mdl");

  • +
  • -
  • 1

#5 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 03.03.2011 15:49

I nic nie muszę w tym zmianiać, tylko scieżkę do modelu?
I jak tak to tę scieżkę podawać od folderu models?
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 03.03.2011 16:30

Ścieżkę podajesz w taki sposób: "models/jakiśfolder/model.mdl".
  • +
  • -
  • 1

#7 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 04.03.2011 07:54

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_nozakomandosa && weapon == CSW_KNIFE)


A tego jakoś zmieniać nie muszę?
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 04.03.2011 14:38

Musisz zmienić "numer_nozakomandosa" na id tego itemu. To chyba 8 (chyba, ale lepiej sam sprawdź).
  • +
  • -
  • 0

#9 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 04.03.2011 16:03

Ale ja chcę aby ta klasa miała inny model noża. Jej też się zmieni?
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#10 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 04.03.2011 16:07

Znowu źle przeczytałem. Myślałem że chcesz zmienić model dla noża komandosa (itemu) xP. Zmień:
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_nozakomandosa

Na:
klasa_gracza[id] == Komandos

  • +
  • -
  • 0

#11 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 04.03.2011 16:32

Czyli tak, dla jasności ^^

klasa_gracza[id] == Komandos && weapon == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "sciezka_do_modelu_v.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "sciezka_do_modelu_p.mdl")
}



Żebyś przypadkiem nie usunął
&& weapon == CSW_KNIFE)

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:33

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych