Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
10 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 01.03.2011 15:15
Plugin wymusza pobranie z serwera i zamienia zwykły model noża na model z wersji CS'a 1.5
Instrukcja:
Plik bloodyknife.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Edytujemy plugins.ini i dopisujemy na końcu: bloodyknife.amxx
Plik chucky_knife.mdl wrzucamy do cstrike/models
Plik chucky_knifewob.mdl wrzucamy do cstrike/modles
Restartujemy serwer lub zmieniamy mapę.
dokladnielink
Myslenie nie boli a do komadosa tylko musialbys rpzerobic
Instrukcja:
Plik bloodyknife.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Edytujemy plugins.ini i dopisujemy na końcu: bloodyknife.amxx
Plik chucky_knife.mdl wrzucamy do cstrike/models
Plik chucky_knifewob.mdl wrzucamy do cstrike/modles
Restartujemy serwer lub zmieniamy mapę.
dokladnie
Myslenie nie boli a do komadosa tylko musialbys rpzerobic
Nie pomagam na GG/PW ew. odpłatnie. (Pamiętaj że za 20zł nie otwieram nawet notatnika)
Spam o pomoc przy serwerze/pluginach/skryptach równoznaczne jest z automatycznym dodaniem Cię do listy osób ignorowanych.
Ps. DarkGL idę po Ciebie.
#3
Napisano 01.03.2011 15:21
Daj sma, to kwestia 10 minut.
#4
Napisano 01.03.2011 17:49
Do CurWeapon dopisz:
I do plugin_precache:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_nozakomandosa && weapon == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "sciezka_do_modelu_v.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "sciezka_do_modelu_p.mdl")
}
I do plugin_precache:
precache_model("sciezka_do_modelu_v.mdl");
precache_model("sciezka_do_modelu_p.mdl");
#6
Napisano 03.03.2011 16:30
Ścieżkę podajesz w taki sposób: "models/jakiśfolder/model.mdl".
#8
Napisano 04.03.2011 14:38
Musisz zmienić "numer_nozakomandosa" na id tego itemu. To chyba 8 (chyba, ale lepiej sam sprawdź).
#10
Napisano 04.03.2011 16:07
Znowu źle przeczytałem. Myślałem że chcesz zmienić model dla noża komandosa (itemu) . Zmień:
Na:
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_nozakomandosa
Na:
klasa_gracza[id] == Komandos
#11
Napisano 04.03.2011 16:32
Czyli tak, dla jasności
Żebyś przypadkiem nie usunął
klasa_gracza[id] == Komandos && weapon == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "sciezka_do_modelu_v.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "sciezka_do_modelu_p.mdl")
}
Żebyś przypadkiem nie usunął
&& weapon == CSW_KNIFE)
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:33
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych