BF2 + Odznaki + Bug
Karpaj
28.02.2011
Na serverze bf2 mamy mały problem. Mianowicie nie da się cicho chodzić na "shifcie" przy expercie z smg (zwiększona prędkość chodzenia)
Problem ten polaga na tym, że słyszymy własne kroki... Przez to trudno trochę się "skradać" gdyż własne kroki zagłuszają akcje... I denerwują... Inni oczywiście tych kroków nie słyszą
Ma ktoś może jakiś pomysł jak to naprawić?
Problem ten polaga na tym, że słyszymy własne kroki... Przez to trudno trochę się "skradać" gdyż własne kroki zagłuszają akcje... I denerwują... Inni oczywiście tych kroków nie słyszą
Ma ktoś może jakiś pomysł jak to naprawić?
Truposz WWL
02.03.2011
Wgraj nowszą wersje ten bug jest już naprawiony. Masz tutaj linka: http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v105/
dziobax
10.03.2012
W bf2rank.sma w plugin_init dopisz na dole:
Następnie na samym dole należy dopisać:
Użytkownik dziobax edytował ten post 10.03.2012 03:02
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie")
Następnie na samym dole należy dopisać:
public Bug_Ciche_Chodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}
Użytkownik dziobax edytował ten post 10.03.2012 03:02