Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

BF2 + Odznaki + Bugodznaka z smg

BattleField2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karpaj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 28.02.2011 16:49

Na serverze bf2 mamy mały problem. Mianowicie nie da się cicho chodzić na "shifcie" przy expercie z smg (zwiększona prędkość chodzenia)
Problem ten polaga na tym, że słyszymy własne kroki... Przez to trudno trochę się "skradać" gdyż własne kroki zagłuszają akcje... I denerwują... Inni oczywiście tych kroków nie słyszą
Ma ktoś może jakiś pomysł jak to naprawić?
  • +
  • -
  • 0

#2 Truposz WWL

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:159
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 02.03.2011 16:26

Wgraj nowszą wersje ten bug jest już naprawiony. Masz tutaj linka: http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v105/
  • +
  • -
  • 0

#3 dziobax

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 10.03.2012 03:02

W bf2rank.sma w plugin_init dopisz na dole:

register_forward(FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie")

Następnie na samym dole należy dopisać:


public Bug_Ciche_Chodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}

Użytkownik dziobax edytował ten post 10.03.2012 03:02

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych