Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowa Bron


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qimax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 28.02.2011 09:31

Witam mam pytanie jak dodac nowa bron do cs[wyglad] bo chodzi o plugin z wyborem broni powiedzmy:
give_item(id, weapon_m4a1) // 1 wybor
give_item(id, weapon_sm4a1) // sm4a to jest nowy model broni m4a1 bedzie tak to działało czy cos jeszcze trzeba zrobic, a model wrzucam do models.
dzięki za pomoc^^
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.02.2011 09:58

give_item(id, weapon_sm4a1) // sm4a to jest nowy model broni m4a1 bedzie tak to działało czy cos jeszcze trzeba zrobic, a model wrzucam do models.

To na pewno nie zadziała.

Możesz co najwyżej dać normalną broń i następnie zmienić jej wygląd.
  • +
  • -
  • 0

#3 Qimax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 28.02.2011 10:32

A nieda sie zrobic bo chce takie menu zeby bylo m4a1 i silver m4a1 np?
Czykli zawsze bedzie podmienialo?
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.02.2011 10:40

To musisz zrobić nową funkcję itd.

Bo skąd silnik gry ma wiedzieć jak działa dana broń mając tylko jej model? ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 Qimax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 28.02.2011 11:14

Parz mam take cos:
new const GUN_LEVELS[MAXLEVEL] = {
0, // level 0, Glock.
1, // level 1, USP.
2, // level 2, P228.
3, // level 3, Fiveseven.
4, // level 4, Deagle.
5, // level 5, Elite. // End of Secondary Weapons.
6, // level 6, TMP.
7, // level 7, MAC-10.
8, // level 8, UMP 45.
9, // level 9, MP5 Navy.
10, // level 10, P90.
11, // level 11, Scout.
12, // level 12, AWP.
13, // level 13, Famas.
14, // level 14, Galil.
15, // level 15, M3/Pump.
16, // level 16, XM1014/Auto-pump.
17, // level 17, Ak47.
18, // level 18, M4a1.
19, // level 19, AUG.
20, // level 20, SG552.
21, // level 21, SG550.
22, // level 22, G3SG1.
23, // level 23, M249/Machinegun. // End of Primary Weapons.

new const RANK[MAXLEVEL][] = { "Glock 18C", "USP .45 ACP Tactical", "P228 Compact", "FiveseveN", "Desert Eagle .50 AE", "Dual Elite Berettas",
"Schmidt TMP", "Ingram MAC-10", "UMP 45", "MP5 Navy", "ES P90", "Scout", "AWP Magnum Sniper", "Famas", "IMI Galil", "M3 Super 90", "XM1014 M4",
"AK-47", "M4A1 Carbine", "Steyr AUG A1", "SG-552 Commando", "SG-550 Auto-Sniper", "G3SG1 Auto-Sniper", "M249 Para Machinegun"
}; // Gun Level Rank Names


I chce dodac pare lvl czyli na 24 to byl by sm4a1, czyli mysłalem ,ze to bylo by tak nazwa modelu "SM4A1"
24, // level 24, SM4A1.
no i w tym dodac RANKU nazwe działało by? To jest gunxpmod
  • +
  • -
  • 0

#6 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 28.02.2011 11:29

To musisz zrobić nową funkcję itd.

Bo skąd silnik gry ma wiedzieć jak działa dana broń mając tylko jej model? ;>



#7 Qimax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 28.02.2011 11:58

???
  • +
  • -
  • 0

#8 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 28.02.2011 14:57

Słuchaj kolego.
Arabskie : 1,2,3,4,5
Rzymskie : I,II,III,IV,V
Wymyslone; A,B,C,D,E

I zakładając że wymyślone liczby to wymyślone liczby przez Ciebie którymi chcesz zastąpić arabskie i Rzymskie. Ale ! Jeżeli ty WYMYŚLIŁEŚ te liczby to będziesz wiedział co one oznaczają że A=1, a B=2. Gdybyś kolegi się spytał(w naszym przypadku silnika) jaką liczba jest A to BY NIE WIEDZIAŁ bo to wymyślone jest przez Ciebie.

Tak samo jest z weapon_sm4a1 SILNIK nie ma zarejestrowanej takiej broni i nie możesz jej zastosować, bo to jest twój "twór wyobraźni"

Myśle że zrozumiałeś.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 1
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych