Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowa Bron
Temat rozp. Qimax, 28.02.2011 09:31
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.02.2011 09:31
Witam mam pytanie jak dodac nowa bron do cs[wyglad] bo chodzi o plugin z wyborem broni powiedzmy:
give_item(id, weapon_m4a1) // 1 wybor
give_item(id, weapon_sm4a1) // sm4a to jest nowy model broni m4a1 bedzie tak to działało czy cos jeszcze trzeba zrobic, a model wrzucam do models.
dzięki za pomoc^^
give_item(id, weapon_m4a1) // 1 wybor
give_item(id, weapon_sm4a1) // sm4a to jest nowy model broni m4a1 bedzie tak to działało czy cos jeszcze trzeba zrobic, a model wrzucam do models.
dzięki za pomoc^^
#2
Napisano 28.02.2011 09:58
To na pewno nie zadziała.give_item(id, weapon_sm4a1) // sm4a to jest nowy model broni m4a1 bedzie tak to działało czy cos jeszcze trzeba zrobic, a model wrzucam do models.
Możesz co najwyżej dać normalną broń i następnie zmienić jej wygląd.
#3
Napisano 28.02.2011 10:32
A nieda sie zrobic bo chce takie menu zeby bylo m4a1 i silver m4a1 np?
Czykli zawsze bedzie podmienialo?
Czykli zawsze bedzie podmienialo?
#4
Napisano 28.02.2011 10:40
To musisz zrobić nową funkcję itd.
Bo skąd silnik gry ma wiedzieć jak działa dana broń mając tylko jej model?
Bo skąd silnik gry ma wiedzieć jak działa dana broń mając tylko jej model?
#5
Napisano 28.02.2011 11:14
Parz mam take cos:
new const GUN_LEVELS[MAXLEVEL] = {
0, // level 0, Glock.
1, // level 1, USP.
2, // level 2, P228.
3, // level 3, Fiveseven.
4, // level 4, Deagle.
5, // level 5, Elite. // End of Secondary Weapons.
6, // level 6, TMP.
7, // level 7, MAC-10.
8, // level 8, UMP 45.
9, // level 9, MP5 Navy.
10, // level 10, P90.
11, // level 11, Scout.
12, // level 12, AWP.
13, // level 13, Famas.
14, // level 14, Galil.
15, // level 15, M3/Pump.
16, // level 16, XM1014/Auto-pump.
17, // level 17, Ak47.
18, // level 18, M4a1.
19, // level 19, AUG.
20, // level 20, SG552.
21, // level 21, SG550.
22, // level 22, G3SG1.
23, // level 23, M249/Machinegun. // End of Primary Weapons.
new const RANK[MAXLEVEL][] = { "Glock 18C", "USP .45 ACP Tactical", "P228 Compact", "FiveseveN", "Desert Eagle .50 AE", "Dual Elite Berettas",
"Schmidt TMP", "Ingram MAC-10", "UMP 45", "MP5 Navy", "ES P90", "Scout", "AWP Magnum Sniper", "Famas", "IMI Galil", "M3 Super 90", "XM1014 M4",
"AK-47", "M4A1 Carbine", "Steyr AUG A1", "SG-552 Commando", "SG-550 Auto-Sniper", "G3SG1 Auto-Sniper", "M249 Para Machinegun"
}; // Gun Level Rank Names
I chce dodac pare lvl czyli na 24 to byl by sm4a1, czyli mysłalem ,ze to bylo by tak nazwa modelu "SM4A1"
24, // level 24, SM4A1.
no i w tym dodac RANKU nazwe działało by? To jest gunxpmod
new const GUN_LEVELS[MAXLEVEL] = {
0, // level 0, Glock.
1, // level 1, USP.
2, // level 2, P228.
3, // level 3, Fiveseven.
4, // level 4, Deagle.
5, // level 5, Elite. // End of Secondary Weapons.
6, // level 6, TMP.
7, // level 7, MAC-10.
8, // level 8, UMP 45.
9, // level 9, MP5 Navy.
10, // level 10, P90.
11, // level 11, Scout.
12, // level 12, AWP.
13, // level 13, Famas.
14, // level 14, Galil.
15, // level 15, M3/Pump.
16, // level 16, XM1014/Auto-pump.
17, // level 17, Ak47.
18, // level 18, M4a1.
19, // level 19, AUG.
20, // level 20, SG552.
21, // level 21, SG550.
22, // level 22, G3SG1.
23, // level 23, M249/Machinegun. // End of Primary Weapons.
new const RANK[MAXLEVEL][] = { "Glock 18C", "USP .45 ACP Tactical", "P228 Compact", "FiveseveN", "Desert Eagle .50 AE", "Dual Elite Berettas",
"Schmidt TMP", "Ingram MAC-10", "UMP 45", "MP5 Navy", "ES P90", "Scout", "AWP Magnum Sniper", "Famas", "IMI Galil", "M3 Super 90", "XM1014 M4",
"AK-47", "M4A1 Carbine", "Steyr AUG A1", "SG-552 Commando", "SG-550 Auto-Sniper", "G3SG1 Auto-Sniper", "M249 Para Machinegun"
}; // Gun Level Rank Names
I chce dodac pare lvl czyli na 24 to byl by sm4a1, czyli mysłalem ,ze to bylo by tak nazwa modelu "SM4A1"
24, // level 24, SM4A1.
no i w tym dodac RANKU nazwe działało by? To jest gunxpmod
#6
Napisano 28.02.2011 11:29
To musisz zrobić nową funkcję itd.
Bo skąd silnik gry ma wiedzieć jak działa dana broń mając tylko jej model?
#7
Napisano 28.02.2011 11:58
???
#8
Napisano 28.02.2011 14:57
Słuchaj kolego.
Arabskie : 1,2,3,4,5
Rzymskie : I,II,III,IV,V
Wymyslone; A,B,C,D,E
I zakładając że wymyślone liczby to wymyślone liczby przez Ciebie którymi chcesz zastąpić arabskie i Rzymskie. Ale ! Jeżeli ty WYMYŚLIŁEŚ te liczby to będziesz wiedział co one oznaczają że A=1, a B=2. Gdybyś kolegi się spytał(w naszym przypadku silnika) jaką liczba jest A to BY NIE WIEDZIAŁ bo to wymyślone jest przez Ciebie.
Tak samo jest z weapon_sm4a1 SILNIK nie ma zarejestrowanej takiej broni i nie możesz jej zastosować, bo to jest twój "twór wyobraźni"
Myśle że zrozumiałeś.
Pozdrawiam
Arabskie : 1,2,3,4,5
Rzymskie : I,II,III,IV,V
Wymyslone; A,B,C,D,E
I zakładając że wymyślone liczby to wymyślone liczby przez Ciebie którymi chcesz zastąpić arabskie i Rzymskie. Ale ! Jeżeli ty WYMYŚLIŁEŚ te liczby to będziesz wiedział co one oznaczają że A=1, a B=2. Gdybyś kolegi się spytał(w naszym przypadku silnika) jaką liczba jest A to BY NIE WIEDZIAŁ bo to wymyślone jest przez Ciebie.
Tak samo jest z weapon_sm4a1 SILNIK nie ma zarejestrowanej takiej broni i nie możesz jej zastosować, bo to jest twój "twór wyobraźni"
Myśle że zrozumiałeś.
Pozdrawiam
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych