Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CurWeapon


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.02.2011 21:42

Czym sie rozni register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); od
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1", "2=29") ??
jaka jest roznica w dzialaniu ?
Moglby ktos napisac mi przykladowy kod ktory bedzie usuwal celownik w nozu a w innych broniach nie?
(trzeba uzyc: get_user_msgid("HideWeapon"), message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, HideWeapon, _, id);
write_byte(1<<6);
message_end(); )
  • +
  • -
  • 0

#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.02.2011 22:34

Proszę bardzo, coś takiego znalazłem w necie.


/*

a p228
b hegrenade
c xm1014
d c4
e mac10
f aug
g smokegrenade
h elite
i fiveseven
j ump45
k galil
l famas
m usp
n glock18
o mp5navy
p m249
q m3
r m4a1
s tmp
t flashbang
u deagle
v sg552
w ak47
x knife
y p90

*/


#include <amxmodx>


#if AMXX_VERSION_NUM < 180
#define charsmax(%1) sizeof(%1) - 1
#endif

#define CONTAIN_FLAG_OF_INDEX(%1,%2) ((%1) & (1<<(nw_index[%2])))

#define MAX_WEAPONS_NUM 30
#define MAX_FLAGS_NUM 25

new nw_index[MAX_WEAPONS_NUM+1] = { -1 , 0 , -1 , -1 , 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , -1 , 10 , 11 , 12 , 13 ,
-1 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , -1 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24 }

new g_oldweapon[33]

new gmsgHideWeapon

new weapon_no_crosshair


public plugin_init() {
register_plugin("Weapons Crosshairs", "0.1", "ConnorMcLeod")
register_event("CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1!0")

weapon_no_crosshair = register_cvar("weapon_no_crosshair", "bdgtx")

gmsgHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon")
}


public eCurWeapon(id) {

static temp[MAX_FLAGS_NUM]
get_pcvar_string(weapon_no_crosshair, temp, charsmax(temp))

if(!temp[0])
return


new weapon = read_data(2)

if(weapon == g_oldweapon[id])
return

g_oldweapon[id] = weapon


new no_xhair = read_flags(temp)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id)

CONTAIN_FLAG_OF_INDEX(no_xhair , weapon ) ?
write_byte(1<<6) :
write_byte(0)

message_end()

}

Usuwa Celownik tylko w tych broniach które wybierzesz. Możesz użyć tego jako wzór:)
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.02.2011 11:04

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1", "2=29") ??
2 parametr wiadomość(read_data) musi byc równy 29 w tym przypadku curweapon będzie uruchamiany tylko podczas zmiany na noz
  • +
  • -
  • 0

#4 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2011 11:06

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1", "2=29") ??
2 parametr wiadomość(read_data) musi byc równy 29 w tym przypadku curweapon będzie uruchamiany tylko podczas zmiany na noz

A podczas respawnu jak daje noz tez wykryje ?
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2011 11:07

tak to tez jest przeciez zmiana broni zresztą problem sprawdzic :)?
  • +
  • -
  • 0

#6 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2011 12:11

tak to tez jest przeciez zmiana broni zresztą problem sprawdzic :)?

Problem bo raz wykrywa a raz nie...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych