Czym sie rozni register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); od
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1", "2=29") ??
jaka jest roznica w dzialaniu ?
Moglby ktos napisac mi przykladowy kod ktory bedzie usuwal celownik w nozu a w innych broniach nie?
(trzeba uzyc: get_user_msgid("HideWeapon"), message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, HideWeapon, _, id);
write_byte(1<<6);
message_end(); )
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
CurWeapon
Temat rozp. Pittero, 22.02.2011 21:42
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.02.2011 21:42
#2
Napisano 22.02.2011 22:34
Proszę bardzo, coś takiego znalazłem w necie.
Usuwa Celownik tylko w tych broniach które wybierzesz. Możesz użyć tego jako wzór:)
/*
a p228
b hegrenade
c xm1014
d c4
e mac10
f aug
g smokegrenade
h elite
i fiveseven
j ump45
k galil
l famas
m usp
n glock18
o mp5navy
p m249
q m3
r m4a1
s tmp
t flashbang
u deagle
v sg552
w ak47
x knife
y p90
*/
#include <amxmodx>
#if AMXX_VERSION_NUM < 180
#define charsmax(%1) sizeof(%1) - 1
#endif
#define CONTAIN_FLAG_OF_INDEX(%1,%2) ((%1) & (1<<(nw_index[%2])))
#define MAX_WEAPONS_NUM 30
#define MAX_FLAGS_NUM 25
new nw_index[MAX_WEAPONS_NUM+1] = { -1 , 0 , -1 , -1 , 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , -1 , 10 , 11 , 12 , 13 ,
-1 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , -1 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24 }
new g_oldweapon[33]
new gmsgHideWeapon
new weapon_no_crosshair
public plugin_init() {
register_plugin("Weapons Crosshairs", "0.1", "ConnorMcLeod")
register_event("CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1!0")
weapon_no_crosshair = register_cvar("weapon_no_crosshair", "bdgtx")
gmsgHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon")
}
public eCurWeapon(id) {
static temp[MAX_FLAGS_NUM]
get_pcvar_string(weapon_no_crosshair, temp, charsmax(temp))
if(!temp[0])
return
new weapon = read_data(2)
if(weapon == g_oldweapon[id])
return
g_oldweapon[id] = weapon
new no_xhair = read_flags(temp)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id)
CONTAIN_FLAG_OF_INDEX(no_xhair , weapon ) ?
write_byte(1<<6) :
write_byte(0)
message_end()
}
Usuwa Celownik tylko w tych broniach które wybierzesz. Możesz użyć tego jako wzór:)
#3
Napisano 23.02.2011 11:04
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1", "2=29") ??
2 parametr wiadomość(read_data) musi byc równy 29 w tym przypadku curweapon będzie uruchamiany tylko podczas zmiany na noz
2 parametr wiadomość(read_data) musi byc równy 29 w tym przypadku curweapon będzie uruchamiany tylko podczas zmiany na noz
#4
Napisano 25.02.2011 11:06
A podczas respawnu jak daje noz tez wykryje ?register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1", "2=29") ??
2 parametr wiadomość(read_data) musi byc równy 29 w tym przypadku curweapon będzie uruchamiany tylko podczas zmiany na noz
#5
Napisano 25.02.2011 11:07
tak to tez jest przeciez zmiana broni zresztą problem sprawdzic ?
#6
Napisano 25.02.2011 12:11
Problem bo raz wykrywa a raz nie...tak to tez jest przeciez zmiana broni zresztą problem sprawdzic ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych