Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 adeek1

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin Polska
Offline

Napisano 11.02.2013 11:22

ej mozecie dla mnie zrobic cos takiego zeby mial noz inny i tylko 1 skin?
models/player/predator/predator.mdl
i models/predator/v_knife.mdl
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Predator ( Premium )";
new const opis[] = "Ma Scouta , Jest na nim Niewidzialny Ma z niego 1/1 7 skokow i MP5 + Statystyki ,";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 250;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 150;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "predator");
}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/predator/v_knife.mdl");
precache_model("models/player/predator/predator.mdl");
}

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Predator ( Premium )] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_SCOUT )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 7;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "predator");
}
}
mi cos nie dziala ;/
  • +
  • -
  • 0

#22 Dasz amxx?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Czersk
Offline

Napisano 20.11.2013 14:53

Ddoda mi ktoś do tego model o nazwie "dmp5" tylko nie piszcie co wymienić, jakoś tak trudno mi to idzie nie wiem czemu. Mam tylko model

 

"v_" i "w_"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

#define AUTHOR "Mentos"
        
new const nazwa[]   = "Come Back [SuperVIP R]";
new const opis[]    = "Gdy stoisz w miejscu nie widac cie oraz 1/2 z HE";
new const bronie    = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33]
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_R))
	{
        client_print(id, print_chat, "[Come Back] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public client_PreThink ( id ) 
{	
	new button2 = get_user_button(id);
	
	//USE Button actives forward\backward\left\right
	
	if (ma_klase[id] && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id)))
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9);
	}
	else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	return PLUGIN_CONTINUE		
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {         if(!is_user_connected(idattacker))                 return HAM_IGNORED;                   if(!ma_klase[idattacker])                 return HAM_IGNORED;                  if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
				
        return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik nikeigornike edytował ten post 20.11.2013 14:58

  • +
  • -
  • 0

#23 5NieZabijaj

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 12.06.2016 14:10

Czy mógłby mi ktoś dodać model?? Próbowałem plik się ściąga ale nadal nie działa dlatego daje wam puste sma. Dodał by mi ktoś??

i Scouta 1/1 Oczywiście daje +

 

ścieżka do modelu models/player/assasin/terror.mdl

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych