Witam czy moze mi ktos powiedziec czy w moim RoundStart nic sie niegryzie? czy jedna komenda nie zakluca innej?(zdaje sobie sprawe ze troche to chaotyczne ale niewiem czy moge dodac wszystki komendy do nekromanty pod jedna comende
if(player_class[i] == Nekromanta)
czy kazda opcja potrzebuje oddzielnego rozpoczecia
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if(player_class[i] == Mag) {
zmiana_skinu[i] = random_num(0,3)
if(zmiana_skinu[i] == 1) {
changeskin(i,0)
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.23, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(i, "Zmieniles Skin!")
}
else
changeskin(i,1)
}
if(player_class[i] == Nekromanta)
b_heal[i] = 20 // ustaw ile chcesz
else b_heal[i] = 0
if (player_class[i] == Mag){
fm_give_item(i, "weapon_tmp")
give_item(i,"ammo_9mm")
give_item(i,"ammo_9mm")
}
if(player_class[i] == Nekromanta)
odrodzenie[i] = 3
else
odrodzenie[i] = 0
naswietlony[i] = 0
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
RemoveFlag(i,Flag_Rot)
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=5+floatround(player_intelligence[i]/10.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
#if defined CHEAT
public giveitem(id)
{
award_item(id, 25)
return PLUGIN_HANDLED
}