←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

public RoundStart

Zablokowany

cesik - zdjęcie cesik 18.02.2011

Witam czy moze mi ktos powiedziec czy w moim RoundStart nic sie niegryzie? czy jedna komenda nie zakluca innej?(zdaje sobie sprawe ze troche to chaotyczne ale niewiem czy moge dodac wszystki komendy do nekromanty pod jedna comende
if(player_class[i] == Nekromanta)
czy kazda opcja potrzebuje oddzielnego rozpoczecia


public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
if(player_class[i] == Mag) {
    zmiana_skinu[i] = random_num(0,3)
    if(zmiana_skinu[i] == 1) {
        changeskin(i,0)
        set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.23, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
        show_hudmessage(i, "Zmieniles Skin!")
    }
    else
        changeskin(i,1)
}
if(player_class[i] == Nekromanta)
    b_heal[i] = 20 // ustaw ile chcesz
else b_heal[i] = 0


if (player_class[i] == Mag){
fm_give_item(i, "weapon_tmp")
give_item(i,"ammo_9mm")
give_item(i,"ammo_9mm")
}

	if(player_class[i] == Nekromanta)
        odrodzenie[i] = 3
else
		odrodzenie[i] = 0
	naswietlony[i] = 0
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		RemoveFlag(i,Flag_Rot)

		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		golden_bulet[i]=0
		
		invisible_cast[i]=0
		
		ultra_armor[i]=0
		
		num_shild[i]=5+floatround(player_intelligence[i]/10.0,floatround_floor)

		
		set_renderchange(i)
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
	}
		
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
}

#if defined CHEAT
public giveitem(id)
{
	award_item(id, 25)
	return PLUGIN_HANDLED
}
Odpowiedz

FreZZy - zdjęcie FreZZy 18.02.2011

dobrze masz
Odpowiedz

cesik - zdjęcie cesik 19.02.2011

dzięki
Odpowiedz
Zablokowany