public RoundStart
cesik 18.02.2011
Witam czy moze mi ktos powiedziec czy w moim RoundStart nic sie niegryzie? czy jedna komenda nie zakluca innej?(zdaje sobie sprawe ze troche to chaotyczne ale niewiem czy moge dodac wszystki komendy do nekromanty pod jedna comende
if(player_class[i] == Nekromanta)czy kazda opcja potrzebuje oddzielnego rozpoczecia
public RoundStart(){ for (new i=0; i < 33; i++){ if(player_class[i] == Mag) { zmiana_skinu[i] = random_num(0,3) if(zmiana_skinu[i] == 1) { changeskin(i,0) set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.23, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) show_hudmessage(i, "Zmieniles Skin!") } else changeskin(i,1) } if(player_class[i] == Nekromanta) b_heal[i] = 20 // ustaw ile chcesz else b_heal[i] = 0 if (player_class[i] == Mag){ fm_give_item(i, "weapon_tmp") give_item(i,"ammo_9mm") give_item(i,"ammo_9mm") } if(player_class[i] == Nekromanta) odrodzenie[i] = 3 else odrodzenie[i] = 0 naswietlony[i] = 0 used_item[i] = false DemageTake1[i]=1 count_jumps(i) give_knife(i) JumpsLeft[i]=JumpsMax[i] RemoveFlag(i,Flag_Rot) if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1 else g_haskit[i]=0 golden_bulet[i]=0 invisible_cast[i]=0 ultra_armor[i]=0 num_shild[i]=5+floatround(player_intelligence[i]/10.0,floatround_floor) set_renderchange(i) if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66) { changeskin(i,0) } } kill_all_entity("throwing_knife") Bot_Setup() ghost_check = false check_class() use_addtofullpack = false } #if defined CHEAT public giveitem(id) { award_item(id, 25) return PLUGIN_HANDLED }