Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Moc wyrzucenie broni przeciwnikowi

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.12.2011 20:33

sprawdzilem jeszcze raz dla pewnosci i tamten kod u mnie przynajmniej nie dziala dopiero goq twoj zaskoczyl :) dzięki piekne
  • +
  • -
  • 0

#22 porskype

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Wiry
Offline

Napisano 17.04.2012 20:27

jak zrobić żeby na nożu działało?
  • +
  • -
  • 0

#23 porskype

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Wiry
Offline

Napisano 18.04.2012 16:22

UP
  • +
  • -
  • 0

#24 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 19.04.2012 21:17

do pierwszego warunku dopisz && on_knife[attacker_id]
  • +
  • -
  • 0

#25 porskype

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Wiry
Offline

Napisano 20.04.2012 18:25

mógłbys mi pokazać od razu z warunkiem jak to ma wyglądać

Użytkownik porskype edytował ten post 20.04.2012 18:27

  • +
  • -
  • 0

#26 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 20.04.2012 19:25

Nowy public :

Spoiler


Zamień na :

Spoiler


Masz ;)
  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#27 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.04.2012 10:10

Uwzględnianie noża,c4,i granatów:

stock is_have_pistols(id)
{
new weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon == 1 || weapon == 10 || weapon == 11 || weapon == 16 || weapon == 17 || weapon == 26) return 1 //pistolety
else if(weapon == 6) return 2//c4
else if(weapon == 29) return 3//noz
else if(weapon == 25 || weapon == 9 || weapon == 4) return 4 //granaty

return 0//reszta broni
}

public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
		if((player_b_drop[attacker_id] > 0 || c_drop[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id) && is_have_pistols(id)<2)
		{
				if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1 || random_num(1,c_drop[attacker_id]) == 1)
						engclient_cmd(id, "drop")
		}
		return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych