Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model drop_to_floor


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.02.2011 14:06

	new ent = create_entity("info_target")
		if (pev_valid(ent)){
			new Float:fOrigin[3];
			pev(id,pev_origin,fOrigin)
			set_pev(ent,pev_origin,fOrigin)
			set_pev(ent, pev_classname, "walizka");
			set_pev(ent, pev_targetname, "redwalizkalezy");
			engfunc(EngFunc_SetModel, ent,"models/fortress_cs/p_intelligent.mdl");
			set_pev(ent, pev_skin, 0);
			set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderNormal)
			engfunc(EngFunc_SetSize, ent, {-16.0, -16.0, 0.0}, {16.0, 16.0, 12.0})
			set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
			set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
			drop_to_floor(ent)
		}
no niby tworzy ale model ciągle widać że jest w powietrzu nie lezny na podlodze chociaz eel pokazuje ze jest na ziemi jak przechodze po nim to widac ze gracz chodzi po nim
a model w powietrzu jest nie wiem co robie źle
  • +
  • -
  • 1

#2 phoeniX

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:56
  • GG:
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kobylany
Offline

Napisano 15.02.2011 18:07

Zobacz to:
new ent = create_entity("info_target")
if (pev_valid(ent)){
new Float:fOrigin[3];
pev(id,pev_origin,fOrigin)
set_pev(ent,pev_origin,fOrigin)
set_pev(ent, pev_classname, "walizka");
set_pev(ent, pev_targetname, "redwalizkalezy");
engfunc(EngFunc_SetModel, ent,"models/fortress_cs/p_intelligent.mdl");
set_pev(ent, pev_skin, 0);
set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderNormal)
engfunc(EngFunc_SetSize, ent, {-16.0, -16.0, 0.0}, {16.0, 16.0, 12.0})
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)
}

  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.02.2011 18:18

wszystko dobrze mialem tylko model p_ a nie w_ dałem :mur:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych