new ent = create_entity("info_target") if (pev_valid(ent)){ new Float:fOrigin[3]; pev(id,pev_origin,fOrigin) set_pev(ent,pev_origin,fOrigin) set_pev(ent, pev_classname, "walizka"); set_pev(ent, pev_targetname, "redwalizkalezy"); engfunc(EngFunc_SetModel, ent,"models/fortress_cs/p_intelligent.mdl"); set_pev(ent, pev_skin, 0); set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderNormal) engfunc(EngFunc_SetSize, ent, {-16.0, -16.0, 0.0}, {16.0, 16.0, 12.0}) set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX) set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS) drop_to_floor(ent) }no niby tworzy ale model ciągle widać że jest w powietrzu nie lezny na podlodze chociaz eel pokazuje ze jest na ziemi jak przechodze po nim to widac ze gracz chodzi po nim
a model w powietrzu jest nie wiem co robie źle