Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

nowa klasa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 skapski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czarnków
Offline

Napisano 14.02.2011 21:11

Siema. chciałem dodać nową klasę do diablo moda ver 5.9l wszystko robię według poradnika lecz wyskakuje mi błąd przy kompilowaniu. Oraz nie wiem gdzie dodać umiejętności. Klasa miała wyglądać tak :

• Na start posiada 200HP.
• Nie słychać jego kroków.
• 10 Vampirzych Obrazen.
• Moze podskoczyc 5 razy w locie.
• 1/4 z HE.
• Może teleportować się nożem (PPM).

błąd kompilacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(265) : error 018: initialization data exceeds declared size
dbmod_5.9l.sma(266) : error 018: initialization data exceeds declared size
dbmod_5.9l.sma(2001) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(2003) : error 017: undefined symbol "ColorChat"
dbmod_5.9l.sma(2003) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(2003) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(2003) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(2003) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(2003) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dbmod_5.9l.sma(2003) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(2003) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.

Załączone pliki


Użytkownik skapski edytował ten post 14.02.2011 21:19

  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 14.02.2011 21:45

dodaj #include <colorchat>

i sam plik do scriptings / includes

Użytkownik FreZZy edytował ten post 15.02.2011 16:44


#3 skapski

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czarnków
Offline

Napisano 15.02.2011 15:54

a jak to zrobić bo nie czaje troche
  • +
  • -
  • 0

#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 15.02.2011 16:46

w diablo na samej górze dodaj:

#include <colorchat>


i plik w zalączniku colorchat ściągnij, i wgraj na ftp w amxmodx/scripting/includes

Załączone pliki



#5 skapski

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czarnków
Offline

Napisano 15.02.2011 19:22

a teraz mam takie błędy :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(266) : error 018: initialization data exceeds declared size
dbmod_5.9l.sma(267) : error 018: initialization data exceeds declared size

2 Errors.
Could not locate output file dbmod_5.9l.amxx (compile failed)

Użytkownik skapski edytował ten post 15.02.2011 19:24

  • +
  • -
  • 0

#6 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 16.02.2011 21:50

bo ten poradnik Sajjuka jest zły

zamień
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Izual" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,200 }


na

new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Izual" }
new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,200 }


#7 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 18.02.2011 11:51

A mozecie sie podzielic informacjami? :D
- Nie słychać jego kroków.
- 10 Vampirzych Obrazen.
- Moze podskoczyc 5 razy w locie.
- Może teleportować się nożem (PPM)

#8 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.02.2011 13:34

wszystko jest na forum

masz 60 stron w "Problemach"

#9 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 19.02.2011 20:41

znalazlem co mi bylo potrzeba xD:P

Dodano 20 luty 2011 - 07:32:
a mzesz mi powiedziec czym sie rozni jakim kodem umiejetnosc na stale od umiejetnosci ladowanej na nozu? ja bym bardzo chetnie poczytal o tym jezyku PAWN ale tego w necie praktycznie niema ;/ przyluzmy jesli chodzi o te vampirze obrazenia ze bedzie sie zabierac 3 hp za 1 uderzenie

Użytkownik cesik edytował ten post 21.02.2011 09:17


#10 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.02.2011 12:52

jaka inteligencja ładowana na nożu? ^.-

#11 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 21.02.2011 02:51

poprawione :P


Bo np chcialem zabojcy dodac 2 (hop od ziemi hop w powietrzu i hop w powietrzu) skoki w gore ale tylko jesli jest na nozu(bez ladowania) jesli mialby bron w rekach mialby standardowo 1 skok

Użytkownik cesik edytował ten post 21.02.2011 09:15


#12 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 21.02.2011 10:09

to jest co innego

pokaż kod od skakania w powietrzu zabójcy

#13 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 21.02.2011 11:35

no wlasnie takeigo niema trzeba zrobic xD tzn znalazlem taki kod dla paldyna i dziala :D

tu link do tego tematu wypowoedz sebola...

Problem - Tutorial - AMXX.pl: Support AMX Mod X

tylko chcialbym zeby Zabojca na nozu przocz tego ze jak sie naladuje jest niewidoczny to jak przezuci na noz to bedzie mogl podstkoczyc 3 razy bez ladowania (taka dodatkowa jakby umiejetnosc na nozu)

#14 skapski

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czarnków
Offline

Napisano 21.02.2011 14:06

A co trzeba zrobić żeby były strony z klasami?? chodzi mi o to że jak nadusimy 9 to mamy kolejną strone z klasami.
I dlaczego nie moge wybrać nowej klasy. W menu klas jest ale nie moge wybrać
  • +
  • -
  • 0

#15 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 22.02.2011 07:00

REFRESH

Bo np chcialem zabojcy dodac 2 (hop od ziemi hop w powietrzu i hop w powietrzu) skoki w gore ale tylko jesli jest na nozu(bez ladowania) jesli mialby bron w rekach mialby standardowo 1 skok



no wlasnie takeigo niema trzeba zrobic xD tzn znalazlem taki kod dla paldyna i dziala :D

tu link do tego tematu wypowoedz sebola...

Problem - Tutorial - AMXX.pl: Support AMX Mod X

tylko chcialbym zeby Zabojca na nozu przocz tego ze jak sie naladuje jest niewidoczny to jak przezuci na noz to bedzie mogl podstkoczyc 3 razy bez ladowania (taka dodatkowa jakby umiejetnosc na nozu)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych