Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kilka dodatków

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Larmoire

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:gdsdfsdgsdg
Offline

Napisano 13.02.2011 21:39

Witam , wytłumaczy ktoś jak zrobić :
1- Jak zrobić żeby klasa z nożem miała 30-20 widoczności ,
2- Jak zmienic exp ( zmieniam wszędzie i nic :/ ) ,
3- Jak zrobić item dający hp i bron .
  • +
  • -
  • 0

#2 Mr. Pawlak

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 936
Master

  • Postów:1668
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 13.02.2011 21:42

w codmod.cfg ustawiasz

ALBO

2. dodajesz do amxx.cfg

Dołączona grafika
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni

Użytkownik Pawlak edytował ten post 13.02.2011 21:45

  • +
  • -
  • 0

#3 Larmoire

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:gdsdfsdgsdg
Offline

Napisano 15.02.2011 15:01

Dodaje i nic .
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 15.02.2011 15:28

1.

Includujesz:

<cstrike>
<fun>
<engine>

Następnie do public plugin_init(id) dodajesz:

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");



Na sam koniec pluginu dodajesz nowy public:

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}


Klasa będzie miała 20% widoczność na nozu.


2. Spróbuj tak (do codmod.cfg)

cod_killxp 20 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 15 // doswiadczenie za wygrana

3.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Fajny perk";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 50 HP oraz AK47";

new bool:ma_perk[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+50);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50);
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 15.02.2011 15:30

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 rafalek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.02.2011 16:32

A jak zrobić by cały czas była niewidoczna? Z kazdym rodzajem broni?
  • +
  • -
  • 0

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 15.02.2011 16:39

Klasa?

do public cod_class_enabled

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);


do cod_class_disabled

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);



Jeżeli chodzi o perk to to samo dodajesz do cod_perk_enabled i cod_perk_disabled
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych