Witam , wytłumaczy ktoś jak zrobić :
1- Jak zrobić żeby klasa z nożem miała 30-20 widoczności ,
2- Jak zmienic exp ( zmieniam wszędzie i nic ) ,
3- Jak zrobić item dający hp i bron .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.02.2011 21:39
#2
Napisano 13.02.2011 21:42
w codmod.cfg ustawiasz
ALBO
2. dodajesz do amxx.cfg
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
ALBO
2. dodajesz do amxx.cfg
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Użytkownik Pawlak edytował ten post 13.02.2011 21:45
#3
Napisano 15.02.2011 15:01
Dodaje i nic .
#4
Napisano 15.02.2011 15:28
1.
Includujesz:
<cstrike>
<fun>
<engine>
Następnie do public plugin_init(id) dodajesz:
Na sam koniec pluginu dodajesz nowy public:
Klasa będzie miała 20% widoczność na nozu.
2. Spróbuj tak (do codmod.cfg)
cod_killxp 20 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 15 // doswiadczenie za wygrana
3.
Includujesz:
<cstrike>
<fun>
<engine>
Następnie do public plugin_init(id) dodajesz:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
Na sam koniec pluginu dodajesz nowy public:
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
Klasa będzie miała 20% widoczność na nozu.
2. Spróbuj tak (do codmod.cfg)
cod_killxp 20 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 15 // doswiadczenie za wygrana
3.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Fajny perk";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 50 HP oraz AK47";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+50);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50);
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 15.02.2011 15:30
#5
Napisano 15.02.2011 16:32
A jak zrobić by cały czas była niewidoczna? Z kazdym rodzajem broni?
#6
Napisano 15.02.2011 16:39
Klasa?
do public cod_class_enabled
do cod_class_disabled
Jeżeli chodzi o perk to to samo dodajesz do cod_perk_enabled i cod_perk_disabled
do public cod_class_enabled
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
do cod_class_disabled
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Jeżeli chodzi o perk to to samo dodajesz do cod_perk_enabled i cod_perk_disabled
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych