Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kupno wybranego itemujak zrobic


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 10.02.2011 06:32

Mam pytanko jak zrobic zeby w rune dalo rade kupickonkretny item.
Lub zeby losowalo nam od case 70 do case 90??
po robilem zeby bylo tylko "award_item np.25" i losuje od 25 ;[

Za pomoc dam ++

#2 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 10.02.2011 06:39

award_item(id,79)


dostanie item który jest na 79 pozycji w case


new rannumm = random_num(68,105)

Dostanie item który jest od 68 do 105 pozycji w case
  • +
  • -
  • 0

#3 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 10.02.2011 17:50

award_item(id,79)



dostanie item który jest na 79 pozycji w case



Probowalem czegos takiego
award_item(id,66)
ale to i tak losuje co chce.
Standardowo jest
award_item(id,0)


new rannumm = random_num(68,105)


Dostanie item który jest od 68 do 105 pozycji w case


a tego nie da rady skompilowac ;[

#4 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 11.02.2011 06:08

Omg... Nie nie mów, że wkleiłeś to bez case czy co... To działa, mam tak u siebie i działa


case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED
new rannumm = random_num(68,105)
award_item(id,rannumm)
return PLUGIN_HANDLED
}



case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,66)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 11.02.2011 14:13

LoleczeQ a może on nie ma 105 itema?

case 2: 
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED
new losowanko = random_num(XX,YY)
award_item(id,losowanko)
return PLUGIN_HANDLED
}



XX,YY - od którego itema do którego chcesz żeby losowało :)

a jak chcesz konkretnie 1 to:

case 2: 
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,XX)
return PLUGIN_HANDLED
}


XX - numer itema który chcesz dostać

Użytkownik FreZZy edytował ten post 12.02.2011 15:19


#6 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 12.02.2011 05:59

Jak byś się nie wyrywał to byś przeczytał moje wcześniejsze posty i byś wiedział od jakiego do jakiego itema losuje.
  • +
  • -
  • 0

#7 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 12.02.2011 07:26

@up
case xxx:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,yyy))
return PLUGIN_HANDLED
new rannumm = random_num(70,90)
award_item(id,rannumm)
return PLUGIN_HANDLED
}


xxx - numer case'a
yyy - koszt losowania

Użytkownik Krejzol edytował ten post 12.02.2011 07:27

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych