Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kupno wybranego itemujak zrobic
Temat rozp.
master245
, 10.02.2011 06:32
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.02.2011 06:32
Mam pytanko jak zrobic zeby w rune dalo rade kupickonkretny item.
Lub zeby losowalo nam od case 70 do case 90??
po robilem zeby bylo tylko "award_item np.25" i losuje od 25 ;[
Za pomoc dam ++
Lub zeby losowalo nam od case 70 do case 90??
po robilem zeby bylo tylko "award_item np.25" i losuje od 25 ;[
Za pomoc dam ++
#2
Napisano 10.02.2011 06:39
award_item(id,79)
dostanie item który jest na 79 pozycji w case
new rannumm = random_num(68,105)
Dostanie item który jest od 68 do 105 pozycji w case
#3
Napisano 10.02.2011 17:50
award_item(id,79)
dostanie item który jest na 79 pozycji w case
Probowalem czegos takiego
award_item(id,66)ale to i tak losuje co chce.
Standardowo jest
award_item(id,0)
new rannumm = random_num(68,105)
Dostanie item który jest od 68 do 105 pozycji w case
a tego nie da rady skompilowac ;[
#4
Napisano 11.02.2011 06:08
Omg... Nie nie mów, że wkleiłeś to bez case czy co... To działa, mam tak u siebie i działa
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED
new rannumm = random_num(68,105)
award_item(id,rannumm)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,66)
return PLUGIN_HANDLED
}
#5
Napisano 11.02.2011 14:13
LoleczeQ a może on nie ma 105 itema?
XX,YY - od którego itema do którego chcesz żeby losowało
a jak chcesz konkretnie 1 to:
XX - numer itema który chcesz dostać
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED
new losowanko = random_num(XX,YY)
award_item(id,losowanko)
return PLUGIN_HANDLED
}
XX,YY - od którego itema do którego chcesz żeby losowało
a jak chcesz konkretnie 1 to:
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,XX)
return PLUGIN_HANDLED
}
XX - numer itema który chcesz dostać
Użytkownik FreZZy edytował ten post 12.02.2011 15:19
#6
Napisano 12.02.2011 05:59
Jak byś się nie wyrywał to byś przeczytał moje wcześniejsze posty i byś wiedział od jakiego do jakiego itema losuje.
#7
Napisano 12.02.2011 07:26
@up
xxx - numer case'a
yyy - koszt losowania
case xxx:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,yyy))
return PLUGIN_HANDLED
new rannumm = random_num(70,90)
award_item(id,rannumm)
return PLUGIN_HANDLED
}
xxx - numer case'a
yyy - koszt losowania
Użytkownik Krejzol edytował ten post 12.02.2011 07:27
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych