Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

serwer sie crashuje

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 08.02.2011 18:01

L 02/08/2011 - 09:52:00: Start of error session.
L 02/08/2011 - 09:52:00: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110208.log")
L 02/08/2011 - 09:52:00: [AMXX] Plugins list not found (file "addons/amxmodx/configs/plugins.ini")
L 02/08/2011 - 16:26:13: Start of error session.
L 02/08/2011 - 16:26:13: Info (map "de_nuke") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110208.log")
L 02/08/2011 - 16:26:13: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "mod_cod.amxx")
L 02/08/2011 - 16:26:13: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 02/08/2011 - 16:26:13: [AMXX]    [0] mod_cod.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 3573)
L 02/08/2011 - 16:39:14: Start of error session.
L 02/08/2011 - 16:39:14: Info (map "de_dust2_2009") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110208.log")
L 02/08/2011 - 16:39:14: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "mod_cod.amxx")
L 02/08/2011 - 16:39:14: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 02/08/2011 - 16:39:14: [AMXX]    [0] mod_cod.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 3573)
L 02/08/2011 - 16:55:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "mod_cod.amxx")
L 02/08/2011 - 16:55:10: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 02/08/2011 - 16:55:10: [AMXX]    [0] mod_cod.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 3573)
L 02/08/2011 - 17:32:38: Start of error session.
L 02/08/2011 - 17:32:38: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110208.log")
L 02/08/2011 - 17:32:38: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "mod_cod.amxx")
L 02/08/2011 - 17:32:38: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 02/08/2011 - 17:32:38: [AMXX]    [0] mod_cod.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 3573)

a tutaj o błedzie oddajprzedmiot:

public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
        if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))   ---- to jest ta linijka (line 3573)
        {
                ColorChat(id,GREEN,"[Cos ty koles!]^x01 Nie odnaleziono zadanego gracza.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(dostal_przedmiot[id])
        {
                ColorChat(id,GREEN,"[Gdzie ci sie spiszy! > ?]^x01 Musisz poczekac 1 runde.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
        {
                ColorChat(id,GREEN,"[Cos ty koles!]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
        {
                ColorChat(id,GREEN,"[Oszalales!]^x01 Ten gracz ma juz przedmiot.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
        DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
        informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
        ColorChat(id,GREEN,"Przekazales ^x01 %s ^x04 graczowi ^x01 %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
        ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "Dostales ^x01 %s ^x03 od gracza ^x04 %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
        UsunPrzedmiot(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) ---- to jest ta linijka (line 3573)

jeśli na serwerze gra okolo 20 osob to serv sie crashuje zawsze:( czym jest to spowodowane

Użytkownik xyz? edytował ten post 08.02.2011 18:02

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych