Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Przedmioty używanie na 'e'
#1
Napisano 03.02.2011 17:44
1.Bag
2.Fireshield
Tylko na początku gdy się dostanie drugi przedmiot lub dwa na raz wyświetla się nam menu a gdy później chcemy zmienić to na 'r' oczywiście jeżeli nie mamy przeładowanego magazynku to ma go również w tym samym czasie załadować...Myślałem że jeżeli w menu wybierzemy np. jeden taki przedmiot to drugą moc wyrzuca na czas gdy go w menu znów nie wybierzemy , zastanawiam się jak przechować moc i jej wartość. /bank czy /daj ?
#2
Napisano 05.02.2011 14:30
#3
Napisano 05.02.2011 14:41
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 05.02.2011 17:10
#5
Napisano 05.02.2011 19:40
#6
Napisano 05.02.2011 21:04
Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakiś item z 2 mocami których się używa na E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którą moc chcesz użyć?
Przykład jak jest teraz:
Mamy item np. z archami i duchem - co się stanie...no właśnie.
#7
Napisano 05.02.2011 21:05
#8
Napisano 05.02.2011 21:38
No sory, jak tak będziesz tłumaczyć, to nikt nie będzie wiedział ocb, najpierw piszesz coś o menu, a teraz już sam nie wiem... Co się stanie? Użyją się 2 itemy.Ludzie widzę że nie rozumiecie
Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakiś item z 2 mocami których się używa na E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którą moc chcesz użyć?
Przykład jak jest teraz:
Mamy item np. z archami i duchem - co się stanie...no właśnie.
Jak dla mnie, to prawie jedno i to samo, chyba że masz coś konkretnie na myśli to napisz.Połączenie przedmiotów, a nie osiadanie dwóch. Ludzie, czytajcie!
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#9
Napisano 06.02.2011 02:36
Załóżmy że dostaję przedmiot który ma dwie moce których się używa na E (np. bag i totem) w tym momencie gdy nacisnę E oby dwa zadziałają a chciał bym temu zapobiec poprzez właśnie to menu...
#10
Napisano 06.02.2011 12:05
public check_magic(id) //Redirect and check which items will be triggered
{
new sprawdz = 0;
if(player_b_meekstone[id] > 0 && !sprawdz) {
item_c4fake(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_fireball[id] > 0 && !sprawdz) {
item_fireball(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_ghost[id] > 0 && !sprawdz) {
item_ghost(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_eye[id] != 0 && !sprawdz) {
item_eye(id);
sprawdz = 1;
}
(...)
return PLUGIN_HANDLED
}
Nie testowane, ale powinno działać. A co do menu, to po prostu trzeba by je wywołać jakoś też chyba w "check_magic", ale już wstawić do niego różne moce, to ja nie wiem jak...
Użytkownik sebul edytował ten post 06.02.2011 12:09
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#11
Napisano 06.02.2011 12:51
I tak dzięki +
#12
Napisano 06.02.2011 13:12
No raczej tak.Rozumiem że jak bym chciał działać z menu to muszę wypisać wszystkie podwójne przykłady z mocami na E ?
A jeszcze co do tego mojego postu wyżej, to musisz pamiętać o dodaniu nowej tablicy, która sprawdza czy item został użyty, bo tak niektóre itemy będą blokować inne.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#13
Napisano 06.02.2011 15:08
Tzn. gdzie ją zamontować , a to menu też byś umiał ?
#14
Napisano 11.02.2011 22:44
Rób wszystko na przykładzieOpisał byś bardziej jak zrobić nową tablice
Tzn. gdzie ją zamontować
new bool:used_item[33]
Może jakbym kombinował, ale raczej nie, a przynajmniej nie mam czasu i nie chce mi się kombinować.a to menu też byś umiał ?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#15
Napisano 12.02.2011 10:25
#16
Napisano 12.02.2011 10:41
if(used_item[id])
i niżej przypisanie "1", czy "true" do "used_item[id]".
Użytkownik sebul edytował ten post 12.02.2011 11:47
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#17
Napisano 12.02.2011 11:18
public item_hook(id) { if (used_item[id],used_itemx[id]>0) { hudmsg(id,2.0,"Haku mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } new target = Find_Best_Angle(id,1000.0,false) if (!is_valid_ent(target)) { hudmsg(id,2.0,"Obiekt jest poza zasiegiem.") return PLUGIN_CONTINUE } AddFlag(id,Flag_Hooking) set_user_gravity(target,0.0) set_task(0.1,"hook_prethink",id+TASK_HOOK,"",0,"b") hooked[id] = target hook_prethink(id+TASK_HOOK) emit_sound(id,CHAN_VOICE,"weapons/xbow_hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) used_item[id] = false return PLUGIN_HANDLED }Coś takiego wystarczy w każdym takim przedmiocie ?
#18
Napisano 12.02.2011 11:50
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#19
Napisano 12.02.2011 13:14
W:
used_item[id] = truei
used_item[id] = falseZamienić tylko used_item ?
Użytkownik KariiO edytował ten post 12.02.2011 13:15
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych