Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

pokemod kompilacja

PokeMod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciechan

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 03.02.2011 11:03

Witam, mam taki problem gdyż edytowałem plik custom.inl i teraz należy go skompliować. Mam compiler ale nie wiem co mam zrobić z tym plikiem custom.inl gdzie go wrzucić do jakiego folderu jak w ogóle skompilować.Czy muszę cały folder pokemon, w którym jest ten plik?? Pomóżcie, próbowałem sam ale nadal nie wiem jak.
  • +
  • -
  • 0

#2 kozix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 03.02.2011 11:57

O ile się nie mylę to plików .ini się nie kompiluje tylko zapisuje.
Nie mylę się;P!

Użytkownik kozix edytował ten post 03.02.2011 12:00

  • +
  • -
  • 0

#3 Ciechan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 03.02.2011 12:08

czytaj uważnie! nie chodzi mi o plik .ini tylko .inl a to różnica, pliki custom.inl należy skompilować lecz nie mam pojęcia jak, to zrobić za pomocą compiler
  • +
  • -
  • 0

#4 Milek

    Powracam..

  • Power User

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 03.02.2011 12:08

wrzuc folder "pokemod" do glownego katalogu kompilera oraz wzuc .sam . Wtedy nie bd problemu z kompilacja.

Użytkownik Milek edytował ten post 03.02.2011 12:24

  • +
  • -
  • 0

#5 Ciechan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 03.02.2011 12:19

do folderu mam wrzucić folder pokemon(w nim znajduje się cutom.inl) a pokemon.sma ma też tam wrzucić czy do folderu pokemon?? ale co potem? mam po prostu włączyć compile.exe?
  • +
  • -
  • 0

#6 Milek

    Powracam..

  • Power User

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 03.02.2011 12:26

1. Wrzuc folder pokemod ze wszystkimi plikami .inl
2. Wrzuc sma do folderu compiler
3. Kliknij na compile.exe
  • +
  • -
  • 1

#7 Ciechan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 03.02.2011 12:29

ok. skumałem zanim napisałeś ale dzięki za pomoc.. bardzo mi się to przydało :P

Dodano 03 luty 2011 - 20:42:
znów mam problem, otóż edytowałem custom.inl i skill_defines.inl wrzuciłem cały folder pokemon i plik pokemod.sma do compiler. uruchamiam compiler.exe i po jakimś czasie jak się skompiluje wyskakuje to Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!
i plik pokomd.sma jest skompilowany(i pojawia się w folderze compiled jako pokemod.amxx) ale folder pokemon się nie kompiluje. są jakieś błędy nie wiem o co w nich chodzi. co mam zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 15.02.2011 12:09

To nie błędy tylko ostrzeżenia. Przetłumacz sobie
  • +
  • -
  • 0

#9 Ciechan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 23.02.2011 21:08

to tak jest pisze, że warning i się nie kompiluje. bo skompilowanego nie mam.
  • +
  • -
  • 0

#10 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 23.02.2011 21:38

pisze Done czyli ze sie udało wiec w czym problem ?
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych