Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.02.2011 11:03
Witam, mam taki problem gdyż edytowałem plik custom.inl i teraz należy go skompliować. Mam compiler ale nie wiem co mam zrobić z tym plikiem custom.inl gdzie go wrzucić do jakiego folderu jak w ogóle skompilować.Czy muszę cały folder pokemon, w którym jest ten plik?? Pomóżcie, próbowałem sam ale nadal nie wiem jak.
#2
Napisano 03.02.2011 11:57
O ile się nie mylę to plików .ini się nie kompiluje tylko zapisuje.
Nie mylę się!
Nie mylę się!
Użytkownik kozix edytował ten post 03.02.2011 12:00
#3
Napisano 03.02.2011 12:08
czytaj uważnie! nie chodzi mi o plik .ini tylko .inl a to różnica, pliki custom.inl należy skompilować lecz nie mam pojęcia jak, to zrobić za pomocą compiler
#4
Napisano 03.02.2011 12:08
wrzuc folder "pokemod" do glownego katalogu kompilera oraz wzuc .sam . Wtedy nie bd problemu z kompilacja.
Użytkownik Milek edytował ten post 03.02.2011 12:24
#5
Napisano 03.02.2011 12:19
do folderu mam wrzucić folder pokemon(w nim znajduje się cutom.inl) a pokemon.sma ma też tam wrzucić czy do folderu pokemon?? ale co potem? mam po prostu włączyć compile.exe?
#6
Napisano 03.02.2011 12:26
1. Wrzuc folder pokemod ze wszystkimi plikami .inl
2. Wrzuc sma do folderu compiler
3. Kliknij na compile.exe
2. Wrzuc sma do folderu compiler
3. Kliknij na compile.exe
#7
Napisano 03.02.2011 12:29
ok. skumałem zanim napisałeś ale dzięki za pomoc.. bardzo mi się to przydało
Dodano 03 luty 2011 - 20:42:
znów mam problem, otóż edytowałem custom.inl i skill_defines.inl wrzuciłem cały folder pokemon i plik pokemod.sma do compiler. uruchamiam compiler.exe i po jakimś czasie jak się skompiluje wyskakuje to Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!
i plik pokomd.sma jest skompilowany(i pojawia się w folderze compiled jako pokemod.amxx) ale folder pokemon się nie kompiluje. są jakieś błędy nie wiem o co w nich chodzi. co mam zrobić?
Dodano 03 luty 2011 - 20:42:
znów mam problem, otóż edytowałem custom.inl i skill_defines.inl wrzuciłem cały folder pokemon i plik pokemod.sma do compiler. uruchamiam compiler.exe i po jakimś czasie jak się skompiluje wyskakuje to Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!
i plik pokomd.sma jest skompilowany(i pojawia się w folderze compiled jako pokemod.amxx) ale folder pokemon się nie kompiluje. są jakieś błędy nie wiem o co w nich chodzi. co mam zrobić?
#8
Napisano 15.02.2011 12:09
To nie błędy tylko ostrzeżenia. Przetłumacz sobie
#9
Napisano 23.02.2011 21:08
to tak jest pisze, że warning i się nie kompiluje. bo skompilowanego nie mam.
#10
Napisano 23.02.2011 21:38
pisze Done czyli ze sie udało wiec w czym problem ?
If you can dream it, you can do it.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod
PokeMod
Plugin Rynek PokeModNapisany przez ^^DeeD^^, 05.11.2022 pokemod |
|
||||
CS:GO
Sezon 2 - PokeMod na InfinityCore.plNapisany przez M4MU7, 20.11.2021 cs:go, pokemod, pokemony, unikat i 3 więcej |
|
||||
PokeMod
[PokeMod] Season 3Sezon 3 Napisany przez Xeane, 30.12.2017 pokemod |
|
||||
PokeMod
Kompilacja problem oraz edytowanie pokemonaNapisany przez GOOFY P56, 29.09.2017 pokemod |
|
||||
Nagranie filmiku promujący serwer/modNapisany przez NiczegoWinien, 20.03.2016 pokemod, |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych