Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobi niewidzialnosc przy kucaniu

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Amxmodowiec

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:AMX
  • Lokalizacja:OSIEK MKS!
Offline

Napisano 03.02.2011 10:16

Jak zrobić niewidzialnosc przy kucaniu daje +

#2 Nevv

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 03.02.2011 12:32

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <colorchat>



#define DMG_BULLET (1<<1)





new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "nazwa";

new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";

new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 45;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



public plugin_init() 

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}



public cod_class_enabled(id)

	ma_klase[id] = true;

	

public cod_class_disabled(id)

	ma_klase[id] = false;

	

public client_PreThink(id)

{

	if(!ma_klase[id])

		return;

		

	new button = get_user_button(id);

	if(button & IN_DUCK)

		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);

	else

		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}



#3 Amxmodowiec

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:AMX
  • Lokalizacja:OSIEK MKS!
Offline

Napisano 03.02.2011 12:41

Ja chce do starego coda a nie nowego..,..

Dodano 03 luty 2011 - 12:58:
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "cod_register_class" on line 380
Error: Undefined symbol "opis" on line 380
Error: Undefined symbol "bronie" on line 380
Error: Too many error messages on one line on line 380

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Tracer\Desktop\cods\codBygriv1ad.amx (compile failed).





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych