Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobić nowy item ?

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nadziany

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kosmos
Offline

Napisano 01.02.2011 02:12

Witam.
Tak jak w temacie nie mam zielonego pojęcia jak dodać nowe itemy
A chciałbym Dodać:

Armagedon > Co 5 Sek dostajesz he
RekaAhillesa > Za każdego fraga dostajesz +40hp
Shooter > Dostajesz m4a1 i 30 obrażeń więcej z niej
DeaglePower > masz tylko deagle i 1/3 szans na zabicie z niego
Ak47Power > dostajesz ak47 i 30 obrażeń więcej z tej broni


Za pomoc dam "+" Z góry dziękuje :)

Użytkownik Nadziany edytował ten post 01.02.2011 02:12

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#2 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 01.02.2011 09:29

zasada jest prosta

dajesz nazwę itemu itd ... ten początek chyba wiesz potem

w

public takedamage


if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx) // nr itemu
damage+=xx; // ilość dmg


potem w public daj

case 35:
{
give_item(id, "weapon_tutajbron");
}

no i item gotowy

#3 Nadziany

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kosmos
Offline

Napisano 01.02.2011 12:03

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx) // nr itemu
damage+=xx; // ilość dmg

W public take dmg można ustawić że item na np 1/2 na zabicie??
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#4 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 03.02.2011 13:13

dokładnie tak

if(weapon == CSW_xx) // tutaj Twoja broń
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Rusher && random(x) == x))
damage = float(health);






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych