Witam otóż kolega mi przypomniał fajny pomysł który np.
Tym więcej mamy np. inteligencjj tym więcej walimy z pistoletu
Tym więcej mamy inteligencjj tym większe nasze damage
np. walimy po 20 z deagla a walnelem kilka w ingeligencje punktów 1 inteligencja-1 dmg
Czyli wale (21 damage za 1 pkt 22 za 2 punkty) Za każdą pomoc pójdą plusy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.01.2011 18:09
#2
Napisano 31.01.2011 18:21
w procedurze :
w razie potrzeby dodaj inne bronie do gory
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)dodaj
if (weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]
w razie potrzeby dodaj inne bronie do gory
Użytkownik stasekstaskowy edytował ten post 31.01.2011 18:21
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj

#3
Napisano 31.01.2011 18:56
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Undefined symbol "weapon" on line 1912
1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Tracer\Desktop\cods\codbyjav9ppppppppp.amx (compile failed).
błąd jest
#4
Napisano 31.01.2011 19:09
dodaj przed tym
powinno to byc wiec masz przerobionego coda pewnie
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
powinno to byc wiec masz przerobionego coda pewnie
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj

#5
Napisano 31.01.2011 20:10
teraz to wygląda to tak:
A erory
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if (weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
A erory
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Warning: Loose indentation on line 1913
Error: Symbol already defined: "weapon" on line 1921
1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Tracer\Desktop\cods\codbyjav9ppppppppp.amx (compile failed).
#6
Napisano 31.01.2011 20:15
eh trzeba bylo podac sma bo widze robisz to kompletnie bezsensu
zmien to na:
zmien to na:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if (weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj

#7
Napisano 31.01.2011 20:37
Działa zobaczymy czy będzie działać w grze 
Leci +
Dodano 31 styczeń 2011 - 21:16:
hmm a jak zrobić 1 dmg 5 punktów w inteligencje (podobnie u wytrzymalosci tylko ze odwrotnie)

Leci +
Dodano 31 styczeń 2011 - 21:16:
hmm a jak zrobić 1 dmg 5 punktów w inteligencje (podobnie u wytrzymalosci tylko ze odwrotnie)
#8
Napisano 01.02.2011 08:41
5 inteligencji - +1dmg?
Zmień:
Zmień:
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]na:
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]/5
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych