Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Dodawanie damage do broni

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Amxmodowiec

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:AMX
  • Lokalizacja:OSIEK MKS!
Offline

Napisano 31.01.2011 18:09

Witam otóż kolega mi przypomniał fajny pomysł który np.

Tym więcej mamy np. inteligencjj tym więcej walimy z pistoletu

Tym więcej mamy inteligencjj tym większe nasze damage

np. walimy po 20 z deagla a walnelem kilka w ingeligencje punktów 1 inteligencja-1 dmg

Czyli wale (21 damage za 1 pkt 22 za 2 punkty) Za każdą pomoc pójdą plusy

#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 31.01.2011 18:21

w procedurze :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dodaj
	if (weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]

w razie potrzeby dodaj inne bronie do gory

Użytkownik stasekstaskowy edytował ten post 31.01.2011 18:21

  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 Amxmodowiec

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:AMX
  • Lokalizacja:OSIEK MKS!
Offline

Napisano 31.01.2011 18:56

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "weapon" on line 1912

1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Tracer\Desktop\cods\codbyjav9ppppppppp.amx (compile failed).


błąd jest


#4 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 31.01.2011 19:09

dodaj przed tym
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

powinno to byc wiec masz przerobionego coda pewnie
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#5 Amxmodowiec

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:AMX
  • Lokalizacja:OSIEK MKS!
Offline

Napisano 31.01.2011 20:10

teraz to wygląda to tak:


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if (weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]


if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);


A erory

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 1913
Error: Symbol already defined: "weapon" on line 1921

1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Tracer\Desktop\cods\codbyjav9ppppppppp.amx (compile failed).


#6 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 31.01.2011 20:15

eh trzeba bylo podac sma bo widze robisz to kompletnie bezsensu
zmien to na:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if (weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]

  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#7 Amxmodowiec

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:AMX
  • Lokalizacja:OSIEK MKS!
Offline

Napisano 31.01.2011 20:37

Działa zobaczymy czy będzie działać w grze :D

Leci +

Dodano 31 styczeń 2011 - 21:16:
hmm a jak zrobić 1 dmg 5 punktów w inteligencje (podobnie u wytrzymalosci tylko ze odwrotnie)

#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.02.2011 08:41

5 inteligencji - +1dmg?
Zmień:
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]
na:
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]/5

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych