Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szybkość I Moc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 29.01.2011 16:05

siemka jak dodać klasie lub zrobić item który zwiększa nam szybkość strzelania oraz taki który zadaje np 2x więcej obrażeń

#2 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 29.01.2011 20:47

taki co daje 2 razy wiecej obrazen to
case XX:
		{
			player_item_name[id] = "Twoja_Nazwa itemku"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = yy
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}

XX --> twoj case
YY --> ilosc dodatkowych obrazen

Użytkownik xdx551 edytował ten post 29.01.2011 20:47

  • +
  • -
  • 0

#3 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 29.01.2011 21:07

eh chodzi mi o dwukrotny dmg z każdej broni a więc to odpada coś takiego jak krytyk

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 29.01.2011 22:10

Znajdź:
public Damage(id)
Zmień na:
public Damage(id, this, idattacker, Float:damage
)
Znajdź:
if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE ){

					change_health(id,-35,attacker_id,"world")
					
				}
Dodaj pod:
if(player_item_id[idattacker] == X )
		damage*=2.0;
Nietestowane.
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.01.2011 22:29

To co wyżej, to nawet nie ma prawa zadziałać, to nie to samo co rejestrowanie obrażeń w hamsandwich.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 30.01.2011 00:12

sugestie ?

#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.01.2011 00:44

sebul racja głupstwo ;/
Spróboj to:
public add_bonus_ile_razy(attacker,id,damage)
{
	if (xxx[attacker] > 0)
	{
			
			new dam = floatround (xxx[id]*2)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
}
Potem dopisz jeszcze do Damage(id)
  • +
  • -
  • 0

#8 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 31.01.2011 12:46

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


new zmienna_od_itemu[33];


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_connected(idattacker))
{
if(zmienna_od_itemu[idattacker] == 1)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2)
return HAM_HANDLED;
}
}
}


Spróbuj.

Użytkownik GoldeN edytował ten post 31.01.2011 12:46


#9 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 31.01.2011 16:50

up działa thx :) a teraz szybkość

#10 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 01.02.2011 17:40

przyłączam sie do pytania kolegi jak zwiększyc szybkosc strzelana o ok 20-40 % np.?


@edit

te up wypowiedzi mogly kto w jedno splecic bo nie rozumiem za bardzo :D

Użytkownik Aard edytował ten post 01.02.2011 17:43

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych