Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szybkość I Moc
Started By
szczepaneto
, 29.01.2011 16:05
9 replies to this topic
#1
Posted 29.01.2011 16:05
siemka jak dodać klasie lub zrobić item który zwiększa nam szybkość strzelania oraz taki który zadaje np 2x więcej obrażeń
#2
Posted 29.01.2011 20:47
taki co daje 2 razy wiecej obrazen to
XX --> twoj case
YY --> ilosc dodatkowych obrazen
case XX: { player_item_name[id] = "Twoja_Nazwa itemku" player_item_id[id] = rannum player_b_damage[id] = yy show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) }
XX --> twoj case
YY --> ilosc dodatkowych obrazen
Edited by xdx551, 29.01.2011 20:47.
#3
Posted 29.01.2011 21:07
eh chodzi mi o dwukrotny dmg z każdej broni a więc to odpada coś takiego jak krytyk
#4
Posted 29.01.2011 22:10
Znajdź:
Znajdź:
public Damage(id)Zmień na:
public Damage(id, this, idattacker, Float:damage)
Znajdź:
if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE ){ change_health(id,-35,attacker_id,"world") }Dodaj pod:
if(player_item_id[idattacker] == X ) damage*=2.0;Nietestowane.
#5
Posted 29.01.2011 22:29
To co wyżej, to nawet nie ma prawa zadziałać, to nie to samo co rejestrowanie obrażeń w hamsandwich.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Posted 30.01.2011 00:12
sugestie ?
#7
Posted 30.01.2011 00:44
sebul racja głupstwo ;/
Spróboj to:
Spróboj to:
public add_bonus_ile_razy(attacker,id,damage) { if (xxx[attacker] > 0) { new dam = floatround (xxx[id]*2) Effect_Bleed(id,248) change_health(id,-dam,attacker,"world") } }Potem dopisz jeszcze do Damage(id)
#8
Posted 31.01.2011 12:46
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
new zmienna_od_itemu[33];
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_connected(idattacker))
{
if(zmienna_od_itemu[idattacker] == 1)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2)
return HAM_HANDLED;
}
}
}
Spróbuj.
Edited by GoldeN, 31.01.2011 12:46.
#9
Posted 31.01.2011 16:50
up działa thx a teraz szybkość
#10
Posted 01.02.2011 17:40
przyłączam sie do pytania kolegi jak zwiększyc szybkosc strzelana o ok 20-40 % np.?
@edit
te up wypowiedzi mogly kto w jedno splecic bo nie rozumiem za bardzo
@edit
te up wypowiedzi mogly kto w jedno splecic bo nie rozumiem za bardzo
Edited by Aard, 01.02.2011 17:43.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users