Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szybkość I Moc
#1
Napisano 29.01.2011 16:05
#2
Napisano 29.01.2011 20:47
case XX:
{
player_item_name[id] = "Twoja_Nazwa itemku"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = yy
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}XX --> twoj case
YY --> ilosc dodatkowych obrazen
Użytkownik xdx551 edytował ten post 29.01.2011 20:47
#3
Napisano 29.01.2011 21:07
#4
Napisano 29.01.2011 22:10
public Damage(id)Zmień na:
public Damage(id, this, idattacker, Float:damage)
Znajdź:
if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE ){
change_health(id,-35,attacker_id,"world")
}Dodaj pod:if(player_item_id[idattacker] == X ) damage*=2.0;Nietestowane.
#5
Napisano 29.01.2011 22:29
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 30.01.2011 00:12
#7
Napisano 30.01.2011 00:44
Spróboj to:
public add_bonus_ile_razy(attacker,id,damage)
{
if (xxx[attacker] > 0)
{
new dam = floatround (xxx[id]*2)
Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}Potem dopisz jeszcze do Damage(id)
#8
Napisano 31.01.2011 12:46
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
new zmienna_od_itemu[33];
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_connected(idattacker))
{
if(zmienna_od_itemu[idattacker] == 1)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2)
return HAM_HANDLED;
}
}
}
Spróbuj.
Użytkownik GoldeN edytował ten post 31.01.2011 12:46
#9
Napisano 31.01.2011 16:50
#10
Napisano 01.02.2011 17:40
@edit
te up wypowiedzi mogly kto w jedno splecic bo nie rozumiem za bardzo
Użytkownik Aard edytował ten post 01.02.2011 17:43
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









