Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobić klasie 1/5 z noża LPM?

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sevox

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 28.01.2011 23:18

1. Jak zrobić klasie 1/5 na zabicie z noża LPM?
2. Jak zrobić klasie -5 dmg.
3. Jak zrobić, żeby co lvl dostawało się 1 pkt do statystyk zamiast 2.


Za każdą odpowiedź będę wdzięczny.

Użytkownik Sevox edytował ten post 29.01.2011 00:04

  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 29.01.2011 01:02

1.
Znajdź:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
Dodaj pod:
if(klasa_gracza[idattacker] == Twoja_Klasa && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK && && random(5) == 1)
			damage = float(health);
2.
Znajdź:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
		damage+=10;
Dodaj pod:
if(klasa_gracza[idattacker] == Twoja_Klasa)
		damage-=5;
3.
Znajdź 2 razy:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
Zmień na:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];

Nietestowane.
  • +
  • -
  • 1

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 29.01.2011 11:00

1. On chciał z LPM ;).
if(klasa_gracza[idattacker] == Twoja_Klasa && get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK && random(5) == 1)
			damage = float(health);

  • +
  • -
  • 1

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 29.01.2011 13:08

To co podałeś jest z prawej -,- komandos ma sam ATTACK więc...zobacz pierw w kod...
  • +
  • -
  • 0

#5 Sevox

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 29.01.2011 17:02

Przy Twoim karrio wywala błędy, a przy Goliatha nie, tylko czy działa?
  • +
  • -
  • 0

#6 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 29.01.2011 18:43

if(klasa_gracza[idattacker] == Twoja_Klasa && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK && && random(5) == 1)
			damage = float(health);
na:
if(klasa_gracza[idattacker] == Twoja_Klasa && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK && random(5) == 1)
			damage = float(health);

  • +
  • -
  • 0

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 29.01.2011 19:04

Mylisz się. Ta funkcja:
!(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK
Sprawdza, czy gracz nie ma wciśniętego klawisza IN_ATTACK (LPM). Jeżeli gracz ma zabijać z LPM, to nie może zostać to wykluczone. Gdyby wyglądało by to tak:
!(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2)
to bym się zgodził.

Poza tym... twój kod ciągle będzie wywalać błędy.

PS.

komandos ma sam ATTACK

Co ma komandos do jego klasy?
  • +
  • -
  • 0

#8 Sevox

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 29.01.2011 19:25

A i to Twoje żeby dawało 1 pkt zamiast 2 pkt nie działa, natomiast działa :

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*1-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];

:)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych