Jak zrobic klasie 1/x na odrodzenie?
Sevox
28.01.2011
Tak jak w temacie, ma ktoś jakiś pomysł? Próbowałem kombinować z morfiną ale nic mi nie wyszło ;/ Proszę o pomoc będę plusy.
Dzięki
Dzięki
Goliath
28.01.2011
Tworzysz normalnie nowy item (nie będę tego opisywać). I w public Death() dodajesz na końcu, ale przed return, to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == id_itemu && random_num(1, szansa) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);Oczywiście zmienisz id_itemu i szansa na swoje wartości.
Goliath
28.01.2011
Jezu... Tak trudno zmienić "informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == id_itemu" na "klasa_gracza[id] == Twoja_Klasa" ?!
Sevox
28.01.2011
if klasa_gracza[id] == HitMan set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
Błąd jest przy pierwszej linijce : error 001: expected token: "(", but found "-identifier-"
Proszę o pomoc
Goliath
28.01.2011
Ja pier...
if(klasa_gracza[id] == HitMan) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
Sevox
28.01.2011
Thx, a jak ustawić szanse tzn np. 1/3?
Takie coś?
Użytkownik Sevox edytował ten post 28.01.2011 17:02
Takie coś?
if (klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, klasa_gracza[id][3]) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
Użytkownik Sevox edytował ten post 28.01.2011 17:02
Goliath
28.01.2011
Nie. Jak ma być 1/3 to coś takiego:
if (klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, 3) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
Sevox
28.01.2011
Na pewno tak? Bo jak próbuje skompilować to mam 4 errory w tej jednej linijce :
invalid expression, assumed zero
expected token: ";", but found ">"
invalid expression, assumed zero
if (klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, 3) == 1)
invalid expression, assumed zero
expected token: ";", but found ">"
invalid expression, assumed zero
Goliath
28.01.2011
Eh, nawiasy. Zawsze mi się to myli 

if((klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, 3) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
Sevox
28.01.2011
No nareszcie działa wielkie dzięki.
P.S.: Ty to masz cierpliwość
Można zamknąć
P.S.: Ty to masz cierpliwość

Można zamknąć