Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobic klasie 1/x na odrodzenie?

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sevox

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 28.01.2011 14:39

Tak jak w temacie, ma ktoś jakiś pomysł? Próbowałem kombinować z morfiną ale nic mi nie wyszło ;/ Proszę o pomoc będę plusy.

Dzięki
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.01.2011 14:44

Tworzysz normalnie nowy item (nie będę tego opisywać). I w public Death() dodajesz na końcu, ale przed return, to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == id_itemu && random_num(1, szansa) == 1)
		set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
Oczywiście zmienisz id_itemu i szansa na swoje wartości.
  • +
  • -
  • 1

#3 Sevox

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 28.01.2011 14:53

Ale to ma byc klasa z odrodzeniem a nie item.
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.01.2011 15:16

Jezu... Tak trudno zmienić "informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == id_itemu" na "klasa_gracza[id] == Twoja_Klasa" ?!
  • +
  • -
  • 1

#5 Sevox

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 28.01.2011 16:44

if klasa_gracza[id] == HitMan
		set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);

Błąd jest przy pierwszej linijce : error 001: expected token: "(", but found "-identifier-"

Proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.01.2011 16:57

Ja pier...
if(klasa_gracza[id] == HitMan)
		set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);

  • +
  • -
  • 1

#7 Sevox

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 28.01.2011 17:00

Thx, a jak ustawić szanse tzn np. 1/3?

Takie coś?

if (klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, klasa_gracza[id][3]) == 1)
		set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);

Użytkownik Sevox edytował ten post 28.01.2011 17:02

  • +
  • -
  • 0

#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.01.2011 17:11

Nie. Jak ma być 1/3 to coś takiego:
if (klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, 3) == 1)
		set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);

  • +
  • -
  • 1

#9 Sevox

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 28.01.2011 17:16

Na pewno tak? Bo jak próbuje skompilować to mam 4 errory w tej jednej linijce :

if (klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, 3) == 1)

invalid expression, assumed zero

expected token: ";", but found ">"

invalid expression, assumed zero
  • +
  • -
  • 0

#10 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.01.2011 17:25

Eh, nawiasy. Zawsze mi się to myli :P
if((klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, 3) == 1)
		set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);

  • +
  • -
  • 0

#11 Sevox

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 28.01.2011 17:27

No nareszcie działa wielkie dzięki.
P.S.: Ty to masz cierpliwość xD

Można zamknąć
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych