Tak jak w temacie, ma ktoś jakiś pomysł? Próbowałem kombinować z morfiną ale nic mi nie wyszło ;/ Proszę o pomoc będę plusy.
Dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.01.2011 14:39
#2
Napisano 28.01.2011 14:44
Tworzysz normalnie nowy item (nie będę tego opisywać). I w public Death() dodajesz na końcu, ale przed return, to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == id_itemu && random_num(1, szansa) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);Oczywiście zmienisz id_itemu i szansa na swoje wartości.
#3
Napisano 28.01.2011 14:53
Ale to ma byc klasa z odrodzeniem a nie item.
#4
Napisano 28.01.2011 15:16
Jezu... Tak trudno zmienić "informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == id_itemu" na "klasa_gracza[id] == Twoja_Klasa" ?!
#5
Napisano 28.01.2011 16:44
if klasa_gracza[id] == HitMan set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
Błąd jest przy pierwszej linijce : error 001: expected token: "(", but found "-identifier-"
Proszę o pomoc
#6
Napisano 28.01.2011 16:57
Ja pier...
if(klasa_gracza[id] == HitMan) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
#7
Napisano 28.01.2011 17:00
Thx, a jak ustawić szanse tzn np. 1/3?
Takie coś?
Takie coś?
if (klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, klasa_gracza[id][3]) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
Użytkownik Sevox edytował ten post 28.01.2011 17:02
#8
Napisano 28.01.2011 17:11
Nie. Jak ma być 1/3 to coś takiego:
if (klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, 3) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
#9
Napisano 28.01.2011 17:16
Na pewno tak? Bo jak próbuje skompilować to mam 4 errory w tej jednej linijce :
invalid expression, assumed zero
expected token: ";", but found ">"
invalid expression, assumed zero
if (klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, 3) == 1)
invalid expression, assumed zero
expected token: ";", but found ">"
invalid expression, assumed zero
#10
Napisano 28.01.2011 17:25
Eh, nawiasy. Zawsze mi się to myli
if((klasa_gracza[id] == HitMan) && random_num(1, 3) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
#11
Napisano 28.01.2011 17:27
No nareszcie działa wielkie dzięki.
P.S.: Ty to masz cierpliwość
Można zamknąć
P.S.: Ty to masz cierpliwość
Można zamknąć
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych