switch(player_class[id]) { case Czarodziejka: { show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") fired[id]=0 item_fireball(id) } case Druid: { if(num_shild[id]) { show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane") createBlockAiming(id) } else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac") } case Paladyn: { golden_bulet[id]++ if(golden_bulet[id]>1) { golden_bulet[id]=1 show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 1 magiczny pocisk",golden_bulet[id]) } else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk") else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id]) } case Zabojca: { show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)") invisible_cast[id]=1 set_renderchange(id) } case Ninja: { show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc") set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0) } case Barbarzynca: { ultra_armor[id]++ if(ultra_armor[id]>5) { ultra_armor[id]=5 show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 5",ultra_armor[id]) } else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id]) } case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") } }
bo mi tyle bledow wywala ze to kino jest
Użytkownik cesik edytował ten post 17.02.2011 00:46