Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Fix

[5.9l] Naprawa mocy pistoletowej maga

Fix

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#21 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 17.02.2011 00:44

i gdzie ja to mam wkleic tutaj? co z reszta wierszy o firebalach czasodziejki?
switch(player_class[id])
	{
		case Czarodziejka:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 
			fired[id]=0
			item_fireball(id)
		}
		case Druid:
		{
			if(num_shild[id])
			{
				show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane") 
				createBlockAiming(id)
			}
			else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac") 
		}
		case Paladyn:
		{
			
			golden_bulet[id]++
			if(golden_bulet[id]>1)
			{
				golden_bulet[id]=1
				show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 1 magiczny pocisk",golden_bulet[id]) 
			}
			else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk") 
			else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id]) 
		}
		case Zabojca:
		{
			show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)") 
			invisible_cast[id]=1
			set_renderchange(id)
		}
		case Ninja:
		{
			show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc") 
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
		}
		case Barbarzynca:
		{
			ultra_armor[id]++
			if(ultra_armor[id]>5)
			{
				ultra_armor[id]=5
				show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 5",ultra_armor[id]) 
			}
			else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id]) 
		}
		case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
	}	
}


bo mi tyle bledow wywala ze to kino jest

Użytkownik cesik edytował ten post 17.02.2011 00:46


#22 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 17.02.2011 09:36

nie omg nie tutaj!

najpierw zrób według tego poradnika:

[5.9l] Moce pistoletowe wybranych klas nie działają - AMXX.pl: Support AMX Mod X

a potem kombinuj z tym tematem...

#23 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 17.02.2011 16:49

Czyli to jest kontynuacja tamtego... trzeba to napisac bo to wazne w takim razie



Dobra zrobilem najpier to:
[5.9l] Moce pistoletowe wybranych klas nie działają - AMXX.pl: Support AMX Mod X

potem to:
[Fix] Naprawa mocy pistoletowej maga - AMXX.pl: Support AMX Mod X

i mam zonka
Dołączona grafika

i co teraz :S

Użytkownik cesik edytował ten post 17.02.2011 17:20


#24 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 17.02.2011 21:24

Nic?! To tylko informacja, że w jakiejś linijce masz za dużo tabulacji (spacji) [linijka 1485]. -.- Ale plugin normalnie się skompilował. Poczytaj trochę o tym, a nie zabieraj się na głęboką wodę. ; / Bo mi się coś robi, jak czytam Twoje posty. :mur:

Warning - Ostrzeżenie
Error - Błąd

Różnica, nie ?

Użytkownik GoldeN edytował ten post 17.02.2011 21:26


#25 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 17.02.2011 22:19

hmmm aha k dzięki masz + :D
i powiedz gdzie moge o tym poczytac ... (będę wdzieczny)


i jak mozesz powiedz mi np. jak to naprawic bo usunolem spacje po tej komendzie t ym wierszu i dalej wyskakuje a ja lubie miec wszysto ladnie xD

Użytkownik cesik edytował ten post 17.02.2011 22:22


#26 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.02.2011 22:20

nie omg nie tutaj!

najpierw zrób według tego poradnika:

[5.9l] Moce pistoletowe wybranych klas nie działają - AMXX.pl: Support AMX Mod X

a potem kombinuj z tym tematem...

Nie ma różnicy który fix wykona się jako pierwszy.

Czyli to jest kontynuacja tamtego... trzeba to napisac bo to wazne w takim razie

To nie jest żadna kontynuacja, ale chcąc nie chcąc trzeba wykonać obydwa fixy, żeby te moce pistoletowe działały.

Użytkownik sebul edytował ten post 17.02.2011 22:20

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#27 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.02.2011 13:43

tak ale tutaj wprowadziłeś kawałek kodu, z poprzedniego fixa

niektóre lamy sie nie połapią i bd płaczeć, "czemu ja tego nie mam?!?"

#28 remake

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 11.08.2011 00:25

Hmm.. oczywiście każdemu działa tylko nie mi...

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(6632) : error 017: undefined symbol "weapon_"

1 Error.
Could not locate output file dbmod_5.9l.amxx (compile failed).

Kawałek mojego kodu .sma, gdzie jest ten problem...

public funcDemageVic(data[], id) {
id -= GLUTON;

new weaponname[32];
get_weaponname(data[2], weaponname, 31);
replace(weaponname, 31, "weapon", "");
DoDamage(id, data[0], data[1], weaponname);
}

public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id] == 0) {
DemageTake[id] = 1;
set_speedchange(id);
new data[4];
data[0] = 5; // obrazenia, tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
data[1] = attacker;
data[2] = weapon_;
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3, "b");
}

if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
if (x_speed[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + x_speed[id])
}
}

Użytkownik remake edytował ten post 11.08.2011 00:31

  • +
  • -
  • 0

#29 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.08.2011 00:59

Jak w sma masz tak jak tutaj podałeś, to niestety źle to dodałeś ;] Bo tutaj funkcji "set_speedchange" się nie zmienia.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#30 remake

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 11.08.2011 12:26

Jak w sma masz tak jak tutaj podałeś, to niestety źle to dodałeś ;] Bo tutaj funkcji "set_speedchange" się nie zmienia.


Dzięki, przeoczyłem niechcący tą funkcję, już wszystko działa ;) Plusik dla Ciebie
  • +
  • -
  • 0

#31 Uqane

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:RVK
Offline

Napisano 27.09.2013 18:12

sory ze refresh'uje ale moze mi ktos podac komende na zwiekszenie obrazen 5 + INT/25 ?  nigdzie nie moge tego znależć [wiec albo nie ma w poradniakach albo slabo szukam xD]

 

pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Fix

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych