//RoundSound.amxx -by PaintLancer #include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { new rand = random_num(0,4) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/csk1") // zmień tutaj na wlasna nazwe muzyki case 1: client_cmd(0,"spk misc/csk2") // jak wyżej case 2: client_cmd(0,"spk misc/csk3") // jak wyżej case 3: client_cmd(0,"spk misc/csk4") // jak wyżej case 4: client_cmd(0,"spk misc/csk5") // jak wyżej } return PLUGIN_HANDLED } public ct_win() { new rand = random_num(0,4) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/csk6") // zmień tutaj na wlasna nazwe muzyki case 1: client_cmd(0,"spk misc/csk7") // jak wyzej case 2: client_cmd(0,"spk misc/csk8") // jak wyzej case 3: client_cmd(0,"spk misc/csk9") // jak wyzej case 4: client_cmd(0,"spk misc/csk10") // jak wyzej } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_sound("misc/csk1.wav") // tutaj musisz podac precache_sound("misc/csk2.wav") // wszystkie precache_sound("misc/csk3.wav") // nazwy muzyczek precache_sound("misc/csk4.wav") // ktore podales wyzej precache_sound("misc/csk5.wav") // aby mogly sie precache_sound("misc/csk6.wav") // one sciagnac precache_sound("misc/csk7.wav") // one sciagnac precache_sound("misc/csk8.wav") // one sciagnac precache_sound("misc/csk9.wav") // one sciagnac precache_sound("misc/csk10.wav") // one sciagnac return PLUGIN_CONTINUE }
A tak wyglądają muzyczki

Dodaje w załączniku SMA AMX i INI Proszę o poprawienie moich błędów i podanie SMA a jak ktoś ma czas to AMXX