//RoundSound.amxx -by PaintLancer
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/csk1") // zmień tutaj na wlasna nazwe muzyki
case 1: client_cmd(0,"spk misc/csk2") // jak wyżej
case 2: client_cmd(0,"spk misc/csk3") // jak wyżej
case 3: client_cmd(0,"spk misc/csk4") // jak wyżej
case 4: client_cmd(0,"spk misc/csk5") // jak wyżej
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/csk6") // zmień tutaj na wlasna nazwe muzyki
case 1: client_cmd(0,"spk misc/csk7") // jak wyzej
case 2: client_cmd(0,"spk misc/csk8") // jak wyzej
case 3: client_cmd(0,"spk misc/csk9") // jak wyzej
case 4: client_cmd(0,"spk misc/csk10") // jak wyzej
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/csk1.wav") // tutaj musisz podac
precache_sound("misc/csk2.wav") // wszystkie
precache_sound("misc/csk3.wav") // nazwy muzyczek
precache_sound("misc/csk4.wav") // ktore podales wyzej
precache_sound("misc/csk5.wav") // aby mogly sie
precache_sound("misc/csk6.wav") // one sciagnac
precache_sound("misc/csk7.wav") // one sciagnac
precache_sound("misc/csk8.wav") // one sciagnac
precache_sound("misc/csk9.wav") // one sciagnac
precache_sound("misc/csk10.wav") // one sciagnac
return PLUGIN_CONTINUE
}
A tak wyglądają muzyczki

Dodaje w załączniku SMA AMX i INI Proszę o poprawienie moich błędów i podanie SMA a jak ktoś ma czas to AMXX


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty


roundsound.amxx









