if(wytrzymalosc_gracza[this]>0 && weapon != CSW_KNIFE) damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 28.01.2011 11:44
#22
Napisano 28.01.2011 19:00
#23
Napisano 28.01.2011 19:42
#24
Napisano 29.01.2011 08:49
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 2) || (klasa_gracza[idattacker] == Predator && random_num(0, 3) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos || klasa_gracza[idattacker] == Blade || (klasa_gracza[idattacker] == Hunter && random_num(0, 1) == 1))
if(damage > 50.0)
damage = float(health);
}
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0 && weapon != CSW_KNIFE)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
Dodanie twojego kodu spowdowało tragiczne skutki, gracze mi donieśli, że
awp nie dziala granaty nie dzialaja i mniejsze dmg wchodzi
w banke za 30 dmg wchodzi a w reszte 6-12dmg
Z tego co wiem to "!" to negacja, a zauważyłem
!= CSW_KNIFE, czyli, że jeżeli wytrzymałość ktoś ma większą od 0 i nieNóż to redukuje mu obrażenia.
Ja czegoś nie rozumiem, czy to jest źle jednak ? W dalszym ciągu proszę o pomoc.
Użytkownik cedriK edytował ten post 29.01.2011 08:49
#25
Napisano 30.01.2011 12:02
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0 && weapon != CSW_KNIFE) damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage; if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 2) || (klasa_gracza[idattacker] == Predator && random_num(0, 3) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos || klasa_gracza[idattacker] == Blade || (klasa_gracza[idattacker] == Hunter && random_num(0, 1) == 1)) if(damage > 50.0) damage = float(health); }Daj tak, a (raczej) zadziała.
Tak, "!" to negacja. Ale to sprawdza, czy this (ofiara) ma wytrzymałość większą od 0 i czy idattacker (atakujący) ma inną broń niż nóż.Z tego co wiem to "!" to negacja, a zauważyłem
!= CSW_KNIFE
, czyli, że jeżeli wytrzymałość ktoś ma większą od 0 i nieNóż to redukuje mu obrażenia.
#26
Napisano 30.01.2011 18:23
Czy to, zmieni coś (o ile jest dobrze):
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0&& weapon != CSW_KNIFE)
{
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
{
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 2) || (klasa_gracza[idattacker] == Predator && random_num(0, 3) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos || klasa_gracza[idattacker] == Blade || (klasa_gracza[idattacker] == Hunter && random_num(0, 1) == 1))
if(damage > 50.0)
damage = float(health);
}
}
?? Chyba, że masz jeszcze inny pomysł, bo ja nie bardzo.
Użytkownik cedriK edytował ten post 30.01.2011 18:25
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych