Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

!(IN_ATTACK) a zabijanie z lewego

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
25 odpowiedzi w tym temacie

#21 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.01.2011 11:44

A może po prostu wyłączyć redukcję dla obrażeń zadanych z noża? O tak:
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0 && weapon != CSW_KNIFE)
		damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;

  • +
  • -
  • 1

#22 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 28.01.2011 19:00

Wydaje się najrozsądniejsze, to dać do tego if'a z CSW_KNIFE czy przed nim, bo po nim to raczej nie ?

#23 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.01.2011 19:42

To już chyba wszystko jedno. Chociaż na twoim miejscu dałbym po tym.
  • +
  • -
  • 1

#24 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 29.01.2011 08:49

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 2) || (klasa_gracza[idattacker] == Predator && random_num(0, 3) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos || klasa_gracza[idattacker] == Blade || (klasa_gracza[idattacker] == Hunter && random_num(0, 1) == 1))
if(damage > 50.0)
damage = float(health);
}

if(wytrzymalosc_gracza[this]>0 && weapon != CSW_KNIFE)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;


Dodanie twojego kodu spowdowało tragiczne skutki, gracze mi donieśli, że

awp nie dziala granaty nie dzialaja i mniejsze dmg wchodzi
w banke za 30 dmg wchodzi a w reszte 6-12dmg


Z tego co wiem to "!" to negacja, a zauważyłem
!= CSW_KNIFE
, czyli, że jeżeli wytrzymałość ktoś ma większą od 0 i nieNóż to redukuje mu obrażenia.

Ja czegoś nie rozumiem, czy to jest źle jednak ? W dalszym ciągu proszę o pomoc.

Użytkownik cedriK edytował ten post 29.01.2011 08:49


#25 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 30.01.2011 12:02

if(wytrzymalosc_gracza[this]>0 && weapon != CSW_KNIFE)
	damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
		damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 2) || (klasa_gracza[idattacker] == Predator && random_num(0, 3) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos || klasa_gracza[idattacker] == Blade || (klasa_gracza[idattacker] == Hunter && random_num(0, 1) == 1))
		if(damage > 50.0)
			damage = float(health);
}
Daj tak, a (raczej) zadziała.

Z tego co wiem to "!" to negacja, a zauważyłem

!= CSW_KNIFE

, czyli, że jeżeli wytrzymałość ktoś ma większą od 0 i nieNóż to redukuje mu obrażenia.

Tak, "!" to negacja. Ale to sprawdza, czy this (ofiara) ma wytrzymałość większą od 0 i czy idattacker (atakujący) ma inną broń niż nóż.
  • +
  • -
  • 0

#26 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 30.01.2011 18:23

Hmm, znowu problem, w sumie to ten sam efekt jak dałem to 'po', dalej zmniejszone dmg i chyba dodatkowe problem :|

Czy to, zmieni coś (o ile jest dobrze):

if(weapon == CSW_KNIFE)
{


if(wytrzymalosc_gracza[this]>0 && weapon != CSW_KNIFE)
{
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
{
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 2) || (klasa_gracza[idattacker] == Predator && random_num(0, 3) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos || klasa_gracza[idattacker] == Blade || (klasa_gracza[idattacker] == Hunter && random_num(0, 1) == 1))
if(damage > 50.0)
damage = float(health);
}

}


?? Chyba, że masz jeszcze inny pomysł, bo ja nie bardzo.

Użytkownik cedriK edytował ten post 30.01.2011 18:25






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych