Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 PytaniaIlość Min i Zloto
Temat rozp. LogiCC :D, 23.01.2011 18:44
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.01.2011 18:44
Witam wszystkich, mam dwa pytania.
1. Jak zmienić ilość min, bo można max 3.
2. Tu bym prosił o jakąś podpowiedz. Jak zrobić coś w stylu ... 1 kill = 1 złoto (coś jak Honor/Mana na NDM)?
1. Jak zmienić ilość min, bo można max 3.
2. Tu bym prosił o jakąś podpowiedz. Jak zrobić coś w stylu ... 1 kill = 1 złoto (coś jak Honor/Mana na NDM)?
#2
Napisano 23.01.2011 19:09
W itemie jak tak to
I za miast 3 dajesz ile chcesz np 4
player_b_mine[id] = 3
I za miast 3 dajesz ile chcesz np 4
Użytkownik glut1997 edytował ten post 23.01.2011 19:10
#3
Napisano 23.01.2011 19:11
ty lepiej juz nic nie mów.
#4
Napisano 23.01.2011 19:29
Dalej czekam na poprawną odpowiedz
#5
Napisano 23.01.2011 19:42
co do 2 to pomyśl sam bo takie coś nazywa się plagiatem ale podpowiem że można wykorzystać bb_ammopacks czy jakoś tak od goq
#6
Napisano 23.01.2011 19:53
Napisałbym Ci jak to zrobić, ale gdy znajdzie się tu pełna instrukcja przestanie to być jako tako unikalne, chociaż i tak już coraz więcej tego jest. Masz w skrócie na przykładzie diablomoda
Dodajesz nową zmienną
Tworzysz tabelę w bazie i dodajesz tą zmienną do funkcji zapisu
W publicu deathmsg dodajesz aby po zabiciu dawało x pkt
Później tworzysz hud z wyświetlaniem
Dodajesz nową zmienną
Tworzysz tabelę w bazie i dodajesz tą zmienną do funkcji zapisu
W publicu deathmsg dodajesz aby po zabiciu dawało x pkt
Później tworzysz hud z wyświetlaniem
#7
Napisano 24.01.2011 08:17
Skrzato wzorując się Twoim postem to logicznie rzecz biorąc:
nowa zmienna
nowy cvar
W public SaveXP(id) dodajemy:
Następnie powinniśmy dodać to do hud.
Potem dodać funkcję na końcu kodu (wzorowałem się na dawaniu expa za dmg)
Za 70 zabranego dmg, powinno dać 1 punkcik.
Ale oczywiscie tu jest pelno bledow i nie bedzie to dzialac o ile sie nie myle. Potrzeba tu wiecej mozgow myslacych.
nowa zmienna
pkt[33]
nowy cvar
register_cvar("diablo_dmg_pkt","70",0)
W public SaveXP(id) dodajemy:
,`pkt`='%i'
player_pkt[id]
Następnie powinniśmy dodać to do hud.
Potem dodać funkcję na końcu kodu (wzorowałem się na dawaniu expa za dmg)
public pkt{id}
{ new min=get_cvar_num("diablo_dmg_pkt")
if(min<1) return
new pkt=0
while(player_dmg[id]>min)
{
player_dmg[id]-=min
pkt++
}
Give_Pkt(id,Pkt)
}
Za 70 zabranego dmg, powinno dać 1 punkcik.
Ale oczywiscie tu jest pelno bledow i nie bedzie to dzialac o ile sie nie myle. Potrzeba tu wiecej mozgow myslacych.
Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 24.01.2011 08:18
#8
Napisano 24.01.2011 13:00
ja powiem szczerze zrobiłem to z tego co podałem up sposobem ctrl c ctrl v tylko że huda zmienię oraz jakoś zmienię żeby ten sklepik jak to określiłeś złota był w sma diablo bym nie musiał funkcji do cfg dodawać ale ogólnie działa
#9
Napisano 24.01.2011 15:18
Ja przypominam że są dwa pytania, bo na razie tylko na drugie odpowiadacie
1. Jak zmienić ilość min, bo można max 3.
#10
Napisano 24.01.2011 15:33
W item_mine(id) masz
Natomiast jeżeli chcesz żeby liczba była zależna od player_b_mine, to zmień na:
Pisane z pamięci, sprawdź czy wszystko sie zgadza.
EDIT: Drobna poprawka.
if (count > 2)- zamień 2 na liczbę którą chcesz.
Natomiast jeżeli chcesz żeby liczba była zależna od player_b_mine, to zmień na:
if (count => player_b_mine[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Mozesz polozyc maksymalnie %i min na runde", player_b_mine[id])
return PLUGIN_CONTINUE
}
Pisane z pamięci, sprawdź czy wszystko sie zgadza.
EDIT: Drobna poprawka.
Użytkownik Dimni edytował ten post 24.01.2011 15:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych