Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moc się nie restartujeCo jest nie tak?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 22.01.2011 11:12

Witam, zrobiłem moc klasie na nożu z Long Jump (Kucnij na 3 sec.) Ale jak jest nowa Runda to nie trzeba się naładować na nożu żeby zrobić tego Long Jumpa. Pokaże wam co zrobiłem.

Dałem nową zmienną
new skok[33]


Potem w public RoundStart dodałem
skok[i]=0


Potem zmieniłem
if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id)


Na
if (player_b_froglegs[id] > 0 || skok[id] > 0) Prethink_froglegs(id)


I przy Klasie
	case Moja_Klasa:
{
show_hudmessage(id, "Jak kucniesz na 3 sec. to zrobisz LongJumpa")
skok[id] = 1

}


Bardzo bym prosił o odpowiedz co mam zrobić żeby moc się restartowała co rundę.

Dodano 22 styczeń 2011 - 22:15:
Odświeżam

Użytkownik LogiCC edytował ten post 22.01.2011 11:15

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych