Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie mocy klasieMałe naprowadzenie potrzebuje w blink`u


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 19.01.2011 16:59

No więc tak:

Dodałem nową zmienną:

new teleportnoz[33] // teleport przez ppm nozem


zmieniłem prethink

if (player_b_blink[id] > 0 || teleportnoz[id] > 0) Prethink_Blink(id)]


ale tutaj się już gubie


public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


zrobić to tak ?

public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3 || teleportnoz[id]) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

czy jak ? można prosić o podpowiedź ?

Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 19.01.2011 17:42

  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 19.01.2011 20:42

public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


tutaj już nic nie muszisz jak dałeś przekierowanie do Prethinka w warunku wcześniej...

#3 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 20.01.2011 13:29

Aha dzięki. Czyli tak samo powinno być również w przypadku


if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id)
if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id)
if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id)


tak ?

tzn. wystarczy dać tutaj przekierowanie i nową zmienną tak ?

Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 20.01.2011 13:30

  • +
  • -
  • 0

#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.01.2011 21:30

tak:
if (player_b_blink[id] > 0 || teleportnoz[id] > 0) Prethink_Blink(id)


a sam prethink zostawiasz

i w menu klas zerujesz, a pod klasa dajesz 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych