Dodałem nową zmienną:
new teleportnoz[33] // teleport przez ppm nozem
zmieniłem prethink
if (player_b_blink[id] > 0 || teleportnoz[id] > 0) Prethink_Blink(id)]
ale tutaj się już gubie
public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
zrobić to tak ?
public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3 || teleportnoz[id]) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
czy jak ? można prosić o podpowiedź ?
Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 19.01.2011 17:42