Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#2
Napisano 18.01.2011 14:19
Popularny
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "Pi drugich" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" static const buy_classes[][] = { "func_buyzone", "info_map_parameters" } public plugin_precache(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); createInfoMapParameters(); } isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){ new szClassName[32]; if(szParam[0]) copy(szClassName, 31, szParam); else entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31); for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){ if(equal(buy_classes[i], szClassName)){ if(is_valid_ent(ent)) return true; } } return false; } public pfn_spawn(ent){ if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent)) remove_entity(ent); } //Block buying createInfoMapParameters(){ new ent = create_entity("info_map_parameters"); DispatchKeyValue(ent, "buying", "3"); DispatchSpawn(ent); }
#4
Napisano 18.01.2011 20:42
#6
Napisano 18.01.2011 21:26
#8
Napisano 19.01.2011 15:47
Użytkownik Heros1213 edytował ten post 19.01.2011 15:48
#9
Napisano 19.01.2011 17:11
wklejasz kod, który stworzył R3X
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "Pi drugich" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" static const buy_classes[][] = { "func_buyzone", "info_map_parameters" } public plugin_precache(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); createInfoMapParameters(); } isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){ new szClassName[32]; if(szParam[0]) copy(szClassName, 31, szParam); else entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31); for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){ if(equal(buy_classes[i], szClassName)){ if(is_valid_ent(ent)) return true; } } return false; } public pfn_spawn(ent){ if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent)) remove_entity(ent); } //Block buying createInfoMapParameters(){ new ent = create_entity("info_map_parameters"); DispatchKeyValue(ent, "buying", "3"); DispatchSpawn(ent); }
komplikujesz ten plik do blockbuymenu.amxx i wrzucasz go w folder cstrike/addons/amxmodx/plugins
jeszcze na koniec musisz dodać linijke do cstrike/addons/amxmodx/plugins/config/plugins-codmod.ini
blockbuymenu.amxx
restart i działa.
#10
Napisano 19.01.2011 18:05
restmenu.amxx
#11
Napisano 19.01.2011 19:33
#12
Napisano 19.01.2011 20:28
#14
Napisano 19.01.2011 23:21
#15
Napisano 20.01.2011 10:17
Załączam Ci te 2 pliki.
Załączone pliki
-
blockbuy.sma 921 bajtów
126 Ilość pobrań
blockbuy.amxx -
blockbuy.amxx 2,05 KB
17 Ilość pobrań
#16
Napisano 20.01.2011 12:49
#17
Napisano 20.01.2011 22:49
Dodano 22 styczeń 2011 - 18:02:
Wszystko git, ale jak to poblokować w tym restmenu.sma, aby były dostępne tylko granaty i def ?
Użytkownik Aqvis edytował ten post 22.01.2011 18:01