Witam, jak dodać np. Mnich mial na start rundy Kevlar i defuser? a Mag He i Smoke?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
dodatki do klas?Plusyyyyyyyy +++++++++++
Temat rozp. Fandan, 15.01.2011 18:57
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.01.2011 18:57
#2
Napisano 16.01.2011 10:48
w public RoundStart(){
dodaj pod:
dodaj pod:
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
if(player_class[i] == Mnich)
fm_give_item(i, "item_assaultsuit")
fm_give_item(i, "item_thighpack")
if(player_class[i] == Mag)
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 16.01.2011 10:51
#3
Napisano 16.01.2011 16:58
to dodaje dla wszystkich klas ;/ a nie dla maga i mnicha
#4
Napisano 16.01.2011 17:50
spróbuj:
i
if(player_class[i] == Mnich)
{
fm_give_item(i, "item_assaultsuit")
fm_give_item(i, "item_thighpack")
}
i
if(player_class[i] == Mag)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
}
#5
Napisano 17.01.2011 01:38
Masz plusik za pomoc. Możesz mi podac jeszcze inne nazwy broni to wrazie czego bym sobie dodawał do innych klas.
#7
Napisano 17.01.2011 02:10
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych