wiesz po co ts jak tylko oczekuje od ciebie tekstu typu dziala/cos zle zrobilem bo nie dziala :F
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Podmiana modeli graczy na serwerze.
Temat rozp. Ox!d3, 20.11.2008 20:28
25 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 20.11.2008 23:28
#22
Napisano 20.11.2008 23:29
Serwer nie startuje z Twoim pluginem
#23
Napisano 20.11.2008 23:29
skompiluj jeszcze raz cod bo tam kopiowalem od ciebie i byl blad z folderem modelu tt
[ Dodano: 20-11-2008, 23:33 ]
U mnie na innym modelu i bez poprawnego sid'a serwer odpala z plugiem, wiec jak mowilem: oczekuje od ciebie tekstu typu dziala/cos zle zrobilem bo nie dziala :F
[ Dodano: 20-11-2008, 23:33 ]
U mnie na innym modelu i bez poprawnego sid'a serwer odpala z plugiem, wiec jak mowilem: oczekuje od ciebie tekstu typu dziala/cos zle zrobilem bo nie dziala :F
#24
Napisano 20.11.2008 23:37
Ok no więc wszystko działa teraz dla 1 modelu jednak nie jak mam cl_minmodels 1 to widzę normalny model. Da się zrobić tak jak pisaliśmy wyżej, żeby na cl_minmodels 1 też było widać podmieniony model?
#25
Napisano 20.11.2008 23:43
Mozesz zawsze poszukac na forum pluga od blokowania cl_minmodels 1 ;-)
Bo innego wyjscia raczej nie ma
Bo innego wyjscia raczej nie ma
#26
Napisano 21.11.2008 00:12
Kurcze
no to fack the duck
a można by tak zrobić żeby podmieniały im się modele widoczne na cl_minmodels 1 czyli tt 2, ct 4 ? leet/gign bo to one są wtedy widoczne
[ Dodano: 21-11-2008, 01:30 ]
Miczu, W każdym razie chciałbym w imieniu całego teamu Ci podziękować za pomoc.
A także wszystkim innym, którzy w jakimś stopniu pomogli
Na chwile obecną stanęliśmy na tym, że widać modele tylko na cl_minmodels 0, a potem się tym będziemy martwili
_________________
www.lar-gaming.pl
[ Dodano: 21-11-2008, 16:57 ]
Chciałbym jeszcze prosić o jedną poradę/rozwiązanie. Co zrobić, żeby nie pobierało tych modeli kiedy plugin jest zapauzowany? Chodzi o to, że często gramy mixy, wtedy też te modele są nie potrzebne
[ Dodano: 21-11-2008, 17:47 ]
Od razu mówie, że próbowałem wszystkie te warunki sprawdzić w 1 if'ie, ale nie działało. Robiłem to może źle:
Jednak mi to nie działało i zostaliśmy przy kilku ifach, poza tym zrezygnowaliśmy z 5 imiennych modeli ponieważ każdy z nich ważył średnio 1,5mb/2,5mb. Zostaliśmy przy 2 modelach. W każdym razie nasz skrypt na chwile obecną wygląda tak:
Teraz jest taki problem, że chcielibyśmy aby te modele się nie pobierały, gdy plugin jest zapauzowany. Próbowaliśmy na kilka sposobów, jednak za każdym razem się one pobierają i jedynie całkowite wyłączenie pluginu zapobiega ściąganiu się tych modeli. Szukałem w kilku pluginach, jednak w żadnym nie zalazłem czegoś, co mógłbym zrobić, żeby podczas pauzy pluginy się te modele nie pobierały. Jest jakieś wyjście?
[ Dodano: 21-11-2008, 01:30 ]
Miczu, W każdym razie chciałbym w imieniu całego teamu Ci podziękować za pomoc.
A także wszystkim innym, którzy w jakimś stopniu pomogli
Na chwile obecną stanęliśmy na tym, że widać modele tylko na cl_minmodels 0, a potem się tym będziemy martwili
_________________
www.lar-gaming.pl
[ Dodano: 21-11-2008, 16:57 ]
Chciałbym jeszcze prosić o jedną poradę/rozwiązanie. Co zrobić, żeby nie pobierało tych modeli kiedy plugin jest zapauzowany? Chodzi o to, że często gramy mixy, wtedy też te modele są nie potrzebne
[ Dodano: 21-11-2008, 17:47 ]
Od razu mówie, że próbowałem wszystkie te warunki sprawdzić w 1 if'ie, ale nie działało. Robiłem to może źle:
if(warunek1 || warunek2 || war...) { //kod }Jednak mi to nie działało i zostaliśmy przy kilku ifach, poza tym zrezygnowaliśmy z 5 imiennych modeli ponieważ każdy z nich ważył średnio 1,5mb/2,5mb. Zostaliśmy przy 2 modelach. W każdym razie nasz skrypt na chwile obecną wygląda tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init()
{
register_plugin("AMX LaResistance Model", "1.0", "siC")
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
ustaw()
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/lars_ct/lars_ct.mdl")
precache_model("models/player/lars_te/lars_te.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ustaw()
{
new players[32],num
get_players(players,num)
for(new i=0;i<num;i++)
{
client_cmd(players[i],"cl_minmodels 0")
}
set_task(1.0,"ustaw")
}
public team_assign()
{
static old_team[33]
new tid
new id = read_data(1)
new Team[32]
read_data(2,Team,31)
if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3
if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE
old_team[id] = tid
new sid[35]
get_user_authid ( id, sid, 34 )
if (equali(sid, "STEAM_1"))
{
if (tid == 1)
{
cs_set_user_model(id, "lars_te")
}
else if(tid == 2)
{
cs_set_user_model(id, "lars_ct")
}
}
if (equali(sid, "STEAM_2"))
{
if (tid == 1)
{
cs_set_user_model(id, "lars_te")
}
else if(tid == 2)
{
cs_set_user_model(id, "lars_ct")
}
}
if (equali(sid, "STEAM_3"))
{
if (tid == 1)
{
cs_set_user_model(id, "lars_te")
}
else if(tid == 2)
{
cs_set_user_model(id, "lars_ct")
}
}
if(equali(sid, "STEAM_4"))
{
if (tid == 1)
{
cs_set_user_model(id, "lars_te")
}
else if(tid == 2)
{
cs_set_user_model(id, "lars_ct")
}
}
if(equali(sid, "STEAM_5"))
{
if (tid == 1)
{
cs_set_user_model(id, "lars_te")
}
else if(tid == 2)
{
cs_set_user_model(id, "lars_ct")
}
}
if(equali(sid, "STEAM_6"))
{
if (tid == 1)
{
cs_set_user_model(id, "lars_te")
}
else if(tid == 2)
{
cs_set_user_model(id, "lars_ct")
}
}
if(equali(sid, "STEAM_7"))
{
if (tid == 1)
{
cs_set_user_model(id, "lars_te")
}
else if(tid == 2)
{
cs_set_user_model(id, "lars_ct")
}
}
if(equali(sid, "STEAM_8"))
{
if (tid == 1)
{
cs_set_user_model(id, "lars_te")
}
else if(tid == 2)
{
cs_set_user_model(id, "lars_ct")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}Teraz jest taki problem, że chcielibyśmy aby te modele się nie pobierały, gdy plugin jest zapauzowany. Próbowaliśmy na kilka sposobów, jednak za każdym razem się one pobierają i jedynie całkowite wyłączenie pluginu zapobiega ściąganiu się tych modeli. Szukałem w kilku pluginach, jednak w żadnym nie zalazłem czegoś, co mógłbym zrobić, żeby podczas pauzy pluginy się te modele nie pobierały. Jest jakieś wyjście?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









