Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana modeli graczy na serwerze.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
25 odpowiedzi w tym temacie

#21 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 20.11.2008 23:28

wiesz po co ts jak tylko oczekuje od ciebie tekstu typu dziala/cos zle zrobilem bo nie dziala :F
  • +
  • -
  • 0

#22 siC

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
Offline

Napisano 20.11.2008 23:29

Serwer nie startuje z Twoim pluginem
  • +
  • -
  • 0

#23 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 20.11.2008 23:29

skompiluj jeszcze raz cod bo tam kopiowalem od ciebie i byl blad z folderem modelu tt xP

[ Dodano: 20-11-2008, 23:33 ]
U mnie na innym modelu i bez poprawnego sid'a serwer odpala z plugiem, wiec jak mowilem: oczekuje od ciebie tekstu typu dziala/cos zle zrobilem bo nie dziala :F

:]
  • +
  • -
  • 0

#24 siC

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
Offline

Napisano 20.11.2008 23:37

Ok no więc wszystko działa teraz dla 1 modelu jednak nie jak mam cl_minmodels 1 to widzę normalny model. Da się zrobić tak jak pisaliśmy wyżej, żeby na cl_minmodels 1 też było widać podmieniony model?
  • +
  • -
  • 0

#25 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 20.11.2008 23:43

Mozesz zawsze poszukac na forum pluga od blokowania cl_minmodels 1 ;-)

Bo innego wyjscia raczej nie ma
  • +
  • -
  • 0

#26 siC

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
Offline

Napisano 21.11.2008 00:12

Kurcze :( no to fack the duck :| a można by tak zrobić żeby podmieniały im się modele widoczne na cl_minmodels 1 czyli tt 2, ct 4 ? leet/gign bo to one są wtedy widoczne

[ Dodano: 21-11-2008, 01:30 ]
Miczu, W każdym razie chciałbym w imieniu całego teamu Ci podziękować za pomoc.

A także wszystkim innym, którzy w jakimś stopniu pomogli :)

Na chwile obecną stanęliśmy na tym, że widać modele tylko na cl_minmodels 0, a potem się tym będziemy martwili :)


_________________
www.lar-gaming.pl

[ Dodano: 21-11-2008, 16:57 ]
Chciałbym jeszcze prosić o jedną poradę/rozwiązanie. Co zrobić, żeby nie pobierało tych modeli kiedy plugin jest zapauzowany? Chodzi o to, że często gramy mixy, wtedy też te modele są nie potrzebne

[ Dodano: 21-11-2008, 17:47 ]
Od razu mówie, że próbowałem wszystkie te warunki sprawdzić w 1 if'ie, ale nie działało. Robiłem to może źle:

if(warunek1 || warunek2 || war...) { //kod }

Jednak mi to nie działało i zostaliśmy przy kilku ifach, poza tym zrezygnowaliśmy z 5 imiennych modeli ponieważ każdy z nich ważył średnio 1,5mb/2,5mb. Zostaliśmy przy 2 modelach. W każdym razie nasz skrypt na chwile obecną wygląda tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
    register_plugin("AMX LaResistance Model", "1.0", "siC")
    register_event("TeamInfo","team_assign","a")
    ustaw() 
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/lars_ct/lars_ct.mdl")
	precache_model("models/player/lars_te/lars_te.mdl")
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public ustaw()
{
	new players[32],num
	get_players(players,num)
	for(new i=0;i<num;i++)
	{
		client_cmd(players[i],"cl_minmodels 0")
	}
	set_task(1.0,"ustaw")
} 

public team_assign()
{
	static old_team[33]
	new tid
	new id = read_data(1)
	new Team[32]
	read_data(2,Team,31)
	
	if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
	else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
	else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
	else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3
   
	if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE
	old_team[id] = tid 
   
	new sid[35]
	get_user_authid ( id, sid, 34 )

	if (equali(sid, "STEAM_1"))
	{
		if (tid == 1)
		{ 
			cs_set_user_model(id, "lars_te")
		}
		
		else if(tid == 2)
		{
			cs_set_user_model(id, "lars_ct")
		}
	}
   
	if (equali(sid, "STEAM_2"))
	{
		if (tid == 1)
		{
			cs_set_user_model(id, "lars_te")
		}
		
		else if(tid == 2)
		{
			cs_set_user_model(id, "lars_ct")
		}
	}
	
	if (equali(sid, "STEAM_3"))
	{
		if (tid == 1)
		{ 
			cs_set_user_model(id, "lars_te")
		}

		else if(tid == 2)
		{
			cs_set_user_model(id, "lars_ct")
		}
	}
	
	if(equali(sid, "STEAM_4"))
	{
		if (tid == 1)
		{
			cs_set_user_model(id, "lars_te")
		}
		
		else if(tid == 2)
		{
			cs_set_user_model(id, "lars_ct")
		}
	}	
	
	if(equali(sid, "STEAM_5"))
	{
		if (tid == 1)
		{
			cs_set_user_model(id, "lars_te")
		}
		
		else if(tid == 2)
		{
			cs_set_user_model(id, "lars_ct")
		}
	}
   
	if(equali(sid, "STEAM_6"))
	{
		if (tid == 1)
		{ 
			cs_set_user_model(id, "lars_te") 
		}
		
		else if(tid == 2)
		{	
			cs_set_user_model(id, "lars_ct") 
		}
	}
	
	if(equali(sid, "STEAM_7"))
	{
		if (tid == 1)
		{ 
			cs_set_user_model(id, "lars_te")
		}
		
		else if(tid == 2)
		{
			cs_set_user_model(id, "lars_ct")
		}
	}
	
	if(equali(sid, "STEAM_8"))
	{
		if (tid == 1) 
		{
			cs_set_user_model(id, "lars_te")
		}
		
		else if(tid == 2)
		{ 
			cs_set_user_model(id, "lars_ct")
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Teraz jest taki problem, że chcielibyśmy aby te modele się nie pobierały, gdy plugin jest zapauzowany. Próbowaliśmy na kilka sposobów, jednak za każdym razem się one pobierają i jedynie całkowite wyłączenie pluginu zapobiega ściąganiu się tych modeli. Szukałem w kilku pluginach, jednak w żadnym nie zalazłem czegoś, co mógłbym zrobić, żeby podczas pauzy pluginy się te modele nie pobierały. Jest jakieś wyjście?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych