Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Noclip

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dezeret

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.01.2011 14:20

Zrobilem klase noclip ma trwa 5 sec ale trwa caly czas co zle robie

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_NOCLIP 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Ma 5 sekund nnoclip co runde 10 % wiecej obrazen z galil";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL| 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 4;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
		
	if(wykorzystal[id])
	{
		ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoje przechodzenie przez sciany.");
		return;
	}
	
	wykorzystal[id] = true;
	
	set_user_noclip(id, 1);
	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
	
	message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	write_short(CZAS_NOCLIP)
	message_end()
}

public Wylacznoclip(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
	set_user_noclip(id, 0);
}

public ResetHUD(id)
	wykorzystal[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_GALIL)
		return HAM_IGNORED;
		
	cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.08, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 12.01.2011 15:35

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}
Wywal z tej funkcji ResetHUD.

Zmień:
public ResetHUD(id)
	wykorzystal[id] = false;
Na:
public PoczatekRundy()
{
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		wykorzystal[id] = false;
	}
}
A w plugin_init zmień:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
na:
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");

  • +
  • -
  • 2

#3 Dezeret

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.01.2011 17:15

dzięki pomogl

Użytkownik Dezeret edytował ten post 12.01.2011 17:16

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych