/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS_NOCLIP 5 //SEKUND
new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Ma 5 sekund nnoclip co runde 10 % wiecej obrazen z galil";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL| 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 4;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa);
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoje przechodzenie przez sciany.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_noclip(id, 1);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_NOCLIP)
message_end()
}
public Wylacznoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
set_user_noclip(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_GALIL)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.08, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.01.2011 14:20
Zrobilem klase noclip ma trwa 5 sec ale trwa caly czas co zle robie
#2
Napisano 12.01.2011 15:35
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa);
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
Wywal z tej funkcji ResetHUD.Zmień:
public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false;Na:
public PoczatekRundy()
{
for(new id=0;id<=32;id++)
{
wykorzystal[id] = false;
}
}A w plugin_init zmień:register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");na:register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
#3
Napisano 12.01.2011 17:15
dzięki pomogl
Użytkownik Dezeret edytował ten post 12.01.2011 17:16
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









