Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobic item/klase Auto BHJest to bardzo prosty poradnik jak zrobic item/klase z Auto BH

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karnerrr

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:105
  • Imię:mmooooooo
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 11.01.2011 14:51

BARDZO PROSTY SPOSOB NA ZROBIENIE ITEMU/KLASY Z AUTO BH

Pod:
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832


Dodaj:
#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)


Na samym końcu pliku:
a) Jesli Dla klasy:
public client_PreThink(id) {
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == Nazwa_Klasy) { //Tam gdzie Nazwa_Klasy podajesz nazwe klasy, ktora ma miec Auto BH
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


B) Jesli chcesz stworzyc item:
Pod:
"Modul odrzutowy"


Dajesz:
"Auto BH"


Pod:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"


Dajesz:
"Masz Auto BH"


Na samym koncu pliku:
public client_PreThink(id) {
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) { // Tam gdzie XX wpisujesz numer itemu
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


c) Jesli chcesz zrobic item i klase poprostu:
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX || klasa_gracza[id] == Nazwa_Klasy)) {


Jezeli ktos ma na tym samym cod modzie spadochron i auto BH, najprawdopodobniej sie to nie skomplikuje. Aby zapobiec temu:
Na samym końcu pliku usuwasz spadochron i auto BH, a dodajesz:

parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0) {
if (is_valid_ent(para_ent[id])) {
remove_entity(para_ent[id])
}
}

if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 1.0)

ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
para_ent[id] = 0;
}

public client_PreThink(id)
{
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames

if (!is_user_alive(id)) return

new Float:fallspeed = get_pcvar_float(SpadochronSpadanie) * -1.0
new Float:frame

new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {

if (get_pcvar_num(SpadochronDetach))
{
if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 254.0) {
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
else {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}

return
}

if ((button & IN_USE) && (ilosc_spadochronow_gracza[id] > 0 || klasa_gracza[id] == Spadochroniarz))// gdzie spadochroniarz dajesz klase ktora bedzia miale spadochron
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (velocity[2] < 0.0) {

if(para_ent[id] <= 0) {
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0) {
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}

}

if (para_ent[id] > 0) {
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_user_gravity(id, 0.1)

velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 100.0) {
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
ilosc_spadochronow_gracza[id]--;
}
}
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0;
ilosc_spadochronow_gracza[id]--;
}

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == Klasa_auto_BH) {// tam gdzie Klasa_auto_BH dajemy naszą klase z BH
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return
if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return
if (!(flags & FL_ONGROUND))
return

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return
}


!!UWAGA!! Zakaz kopiowania tego poradnika na inne fora


Użytkownik Karnerrr edytował ten post 20.01.2011 17:25


#2 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 11.01.2011 21:43

dopiero co pisałem o tym;] i juz sciągasz;p
  • +
  • -
  • 0

#3 Karnerrr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:105
  • Imię:mmooooooo
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 12.01.2011 13:51

A no pisales tyle ze miales xle i to ja ci poprawilem i jeszcze w dodatku sam miales z tym BH problem...
i jeszcze mi dales +

Użytkownik gader342 edytował ten post 12.01.2011 14:02


#4 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 14.01.2011 18:03

nie wiedziałem gdzie dodac;/
  • +
  • -
  • 0

#5 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 29.03.2011 14:33

doobre. ;D
thx za tutka ;)
+

#6 Qski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Lokalizacja:Lubichowo
Offline

Napisano 30.03.2011 06:16

jak użyć tego auto BH?
  • +
  • -
  • 0

#7 Hajmus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:260
  • GG:
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 31.03.2011 09:17

biegniesz i trzymasz spacje...
  • +
  • -
  • 0

naOtwocku.pl [CoD:Advanced][100lvl] - 80.82.16.66:27024

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#8 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 31.03.2011 16:54

jak użyć tego auto BH?


o lol . :mur:

biegniesz i trzymasz SPACE taki dlugi klawisz na samym dole klawiatury

#9 dzej-dzej

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Mazury
Offline

Napisano 26.09.2011 18:21

c) Jesli chcesz zrobic item i klase poprostu: if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX || klasa_gracza[id] == Nazwa_Klasy)) {


nie działa niestety, próbuje i wyskakuja errory przy kompilacji. Mam zrobiony Item z BH ale już klasy nie moge dodać.
  • +
  • -
  • 2
Grafika na zlecenie
GG:34102073





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych