Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Dodanie itemkówKażdy kto pomoże dostanie +

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dexi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 08.01.2011 21:14

Więc proszę was o pomoc w dodaniu następujących itemów:
Zegarek Szpiega - Coś jak Stalker tzn. jest niewidoczny ma 15hp
Mistrz Deagle'a - Dostaje Deagle'a i zabija nim za 1 razem
Skoczek - by można było robić na nim BH (Bunny Hop)
Space - zmniejsza grawitacje do 0.5
Mistrz Scout'a - dostaje scout'a i zabija nim za pierwszym razem.
Nieśmiertelniki - +15 zadawanych obrażeń i +200 hp
Order Virtuti Militari - odporność na 6 strzałów (coś jak notatki kapitana)
Manierka - Leczy całe HP możemy tego użyć dwukrotnie (coś w podobie apteczki)
Hełm Kaprala - Jesteś niewidoczny na nożu

Z góry dziękuję jeśli ktoś będzie miał ochotę to zrobić.
Liczę na was :) Już kilka razy mi pomogliście i jesteście profesjonalistami :D

Dołączam moje .sma

Odwdzięczę się +++

@EDIT

Gdyby ktoś mógł dodać jeszcze frakcje tzn.
Normalne - od Snajpera do Rushera
Premium - Wiadomo
Nowe - Terminator, Harcerz, Poborowy,

Załączone pliki


Użytkownik Dexi edytował ten post 08.01.2011 23:14

  • +
  • -
  • 0

#2 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 10.01.2011 18:28

Zamiast podawać .sma może sam spróbuj zrobić ja ci pomogę daje ci na Mistrz Deagle

Znajdź

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


Dodaj

if(weapon == CSW_DEAGLE)
        {
                	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == Numer_itemu)
                        	damage = float(health);
        }

Mam nadzieje ze sam item czyli nazwę i opis umiesz dodać :rolleyes:

#3 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 10.01.2011 21:19

Mistrz Scouta

Znajdz :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

Dodaj :

if(weapon == CSW_SCOUT)
        {
                	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == Numer_itemu)
                        	damage = float(health);
        }

Na resztę nie mam czasu dzisiaj ;P
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#4 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 10.01.2011 21:32

tak a żeby scouta dawało to juz nie trzeba ?

w

public DajPrzedmiot


dodaj na końcu

case xx:
{
give_item(id, "weapon_scout");
}


gdize xx to nr itemu

#5 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 10.01.2011 21:40

O tym zapomniałem , ale i tak nie do końca napisałeś , bo trzeba jeszcze znaleźć

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");

i dodać pod tym

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numeritemu)
		give_item(id, "weapon_scout");

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#6 Maussanti

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Maussanti
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 12.01.2011 21:21

Zegarek szpiega:

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}


Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 15;
}

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);



Nieśmiertelniki:
Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;

Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu)
damage+=15;

Oraz pod:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}

Dodaj:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 200;
}

Użytkownik Maussanti edytował ten post 12.01.2011 21:24

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych