Witam, mam pytanie co odpowiada za czas ładowania na nożu ?. Chciałbym go zmienić.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Czasy Ładowania na nozu
Temat rozp. Monsulito, 08.01.2011 20:16
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.01.2011 20:16
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#2
Napisano 08.01.2011 20:26
Znajdz
else if(casting[id]==0)
#3
Napisano 08.01.2011 20:29
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/80.0)
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/40.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/80.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=0.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.2
cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
casting[id]=1
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( bar_delay )
write_byte( 0 )
message_end()
}
time_delay*=X - x to czas trwania ladowania* 5 = czyli time_delay*=1.0 = 1*5=5
jesli chcesz dac osobny czas ladowania klasie to pod
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.2
dodaj
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) time_delay*=X
#4
Napisano 08.01.2011 20:43
dzięki ++
RPG MOD - [||||||||||] 5%
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych